Alla har vi dåliga dagar, jag råkar bara ha mina alldeles för ofta

Den här dagen är inte min dag alls. Jag har fått min bitchvecka, har ont i magen och i huvudet, är på dåligt humör och stör mig på allt och alla. Det är en sån här dag man bara vill lägga sig ner och gråta ut, gräva ner sig under täcket och vänta på bättre tider. Känner mig enormt ensam på något sätt, men jag vet inte varför. Någonting saknas inom mig. Någonting är inte som det ska. Sis är i alla fall här och vi ska titta på Idol tillsammans, men på grund av mitt dåliga humör så bryr jag mig inte vem som tar hem segern. Jag har i alla fall laddat upp med lite choklad, fruktsallad och LOKA med smak av päron och mango. Yey? Nä. 


♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥    •     •   http://evahle.se

Usch vad jobbigt att ha en den perioden. :/ Hoppas du snart mår bättre!

SVAR: Absolut. :) Hade ju mina åsikter med förr i filmtipsen men kan börja med det igen.

Svar: Det hoppas jag med, tack!
LIL' BABUSTYLE

Blubb Svensson    •     •   http://blubbsvensson.blogspot.se/

Känner helt igen mig just med detta!

SV: Va roligt att du kommenterade! Du ser intressant ut och din blogg är najs så kommer börja följa. :D

Svar: Vad roligt att du gillar min blogg! Tack så mycket! :)
LIL' BABUSTYLE

Annie    •     •   http://annieolsson.blogg.se

Hej! Jag har en tävling på bloggen om en rabatt kod hos mestore, kika gärna in och anmäl dig! perfekt för julklapp eller kanske använda själv! :)

Svar: Ska kika!
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?