If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything

Borde egentligen plugga igen allt som borde gjorts för längesen, men istället tar jag helg nu. Ska mysa ner mig med en marabouchoklad och titta på ett avsnitt av House innan jag sticker ner till stan och möter upp kusin som ska stanna här hela helgen. Låter som en bra idé.


Sandra    •     •   http://www.aslundsandra.blogg.se

Låter bra att ta helg nu, ha så kul med kusinen. :) ska också öppna en marabou nu, hehe.

Sv; Varför vågar du inta tatuera dig? :/ Är du rädd att det ska göra ont eller något annat?

Ha en superbra kväll ,kram

Svar: Jag är så otroligt nålrädd så jag skulle dö av att bara se nålen... haha. Men någon gång SKA jag tatuera mig, vet exakt vad jag ska tatuera och vart... men jag vågar inte :/
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?