The truth is like a lion. You don't have to defend it, let it loose and it will defend itself

Jag har varit lite ur balans den senaste veckan, men jag är nog snart på fötter igen. Händer otroligt mycket i mitt liv just nu och jag har svårt att handskas med allting samtidigt. Och då stänger jag av mig från allting. Ska ta tag i det där igen, så fort jag orkar.
 
Hur som helst, idag händer det inte särskilt mycket. Det är äckligt varmt ute och jag måste hålla mig borta från solen ett tag. Kan bero på att jag låg och solade ungefär 14 timmar på tre dagar och min kropp har sagt ifrån. Eftersom jag fick min bitchvecka igår så lär jag väl ligga inne och glo på serier och tycka synd om mig själv hela dagen, haha.. Fick hem ett paket igår, ska visa er lite senare vad som låg i det!











Kom ihåg mig?