Trött tjej

Efter en heldag i Mariebergsskogen så är jag helt slut! Det har varit riktigt varmt och vi har badat, tittat på djuren, fikat och Lovisa har fått leka i lekparken. Visar några bilder i morgon om det går att göra tidsinställda inlägg, för av någon anledning fungerar det inte för mig just nu... Någon mer som har det problemet..? Åker bort över dagen i morgon så annars får ni se dem på måndag.
 
Hade tänkt sticka ner till stan ikväll och titta på solnedgången, men jag är så otroligt trött så jag stannar nog hemma och myser ner mig framför Pretty Little Liars hela kvällen innan det är dags att sova. I morgon blir det en tidig uppstigning! 


Din älskling <3    •     •   http://nattstad.se/fredhage

Inte bara trött, utan otroligt söt, vacker och underbar tjej också<3

Svar: <3
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?