I still remember the day I met you and smile, because it was the best day of my life

Det finns inte ord som beskriver hur mycket du betyder för mig. Du är helt underbar, i alla lägen. Jag minns första gången, jag var nervös för att du inte skulle tycka om mig, men det allra första du gjorde när du kom fram till mig var att kyssa mig. Jag glömmer aldrig den stunden. De absolut bästa stunden i mitt liv. Jag ångrar absolut ingenting med dig. Jag älskar att se dig le, se dig skratta. Det gör mig varm inombords. Du vet mer om mig än någon annan och trots mina dåliga sidor och mitt förflutna så har du alltid funnits där. 
 
Du är allt för mig. Helt ärligt så har jag aldrig känt mig såhär älskad, aldrig känt känslan av att älska någon såhär mycket. Vi har både bra och dåliga dagar, men vi tar oss igenom det tillsammans. Jag älskar dina sms på kvällen innan jag ska sova, jag älskar dina sms på morgonen när jag vaknar. Jag älskar dig säga orden, jag älskar hur du kysser mig, hur du håller om mig, hur du pratar med mig. 
 
Jag kommer nog aldrig förstå varför du valde mig av alla, varför du stannat kvar så länge. Men det gör ingenting, för jag älskar varje stund som du är min. Trots avståndet mellan oss, så ångrar jag det inte. Jag ångrar inte heller att jag svarade "ja" när du frågade mig om jag ville förlova mig med dig. Alla sena nätter, alla dejter, alla skratt, alla tårar, alla knasigheter. Trots att jag inte ofta är glad eller mår bra, så är du det absolut bästa som hänt mig och jag är lycklig med dig. Jag älskar dig, Pontus. ♥


Julia    •     •   http://jjuliees.blogg.se/

så gulligt :)

sv: okej men skönt att det är över snart då!:)

Svar: Tack :)
LIL' BABUSTYLE

Mathilda    •     •   http://mathildanna.blogg.se

härlig blogg! :)

Svar: tack! :)
LIL' BABUSTYLE

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥    •     •   http://evahle.se

Vilken gullig text. :D <3

SVAR: Jag hade också saker på båda, så det stämmer nog inte till fullo. :)

Svar: Tack :)
LIL' BABUSTYLE

LINNEA    •     •   http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/2013/may/daaaarin.html#comment

sv; tack visst är det ! kram :D

Svar: Javisst :)
LIL' BABUSTYLE

din älskling<3    •     •   http://nattstad.se/fredhage

Älskling, det där är det absolut gulligaste någon skrivit till mig! Du betyder så otroligt mycket för mig, du är allt jag någonsin velat ha. Jag älskar dig mer än vad ord någonsin kommer kunna beskriva, och i mina ögon är du verkligen helt perfekt!

Jag lämnar dig aldrig för du är mitt livs kärlek. Allt med dig känns rätt och jag ångrar absolut ingenting vi gjort. I alla lägen vill jag ha dig, vara med dig och kyssa dig. I alla lägen får du mig glad, du får mig le, du gör mig lycklig!

Jag minns alla stunder tillsammans, alla gånger vi dejtat, alla tårar, alla filmkvällar, alla gånger vi legat i sängen hela dagen och alla underbara stunder tillsammans.

Therese, jag älskar dig, bara dig <3<3

Svar: Jag älskar dig, mer än allting annat! <3
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?