Back on track

Hej på er igen! Nu är jag tillbaka i kyliga Sverige efter att ha varit i underbara Gran Canaria en vecka. Känns väldigt trist att vara tillbaka i snön och kylan, men det var absolut inte sista gången jag åkte till Maspalomas! Jag mår bara bra & har haft det hur bra och skönt som helst. Huvudvärken har legat nere hela resan, vilket var otroligt skönt eftersom det var flera år sedan jag mådde så bra under en lite längre tid. 
 
Har tagit massor av bilder & tänkte visa några av dem i enskilda inlägg. Ifrån första dagen visar jag bilder och berättar om just den dagen, andra dagen visar jag bilder på vad vi gjorde då & berättar lite kort om den osv. Jag låter mest bilderna får tala för sig själva, men kommer självklart skriva en liten text till inlägget & bilderna. Bra va? Ska fixa och trixa med en ny design också så det blir fräsch och nice!
 
Men nu ska jag göra mig i ordning & sticka ner till Bergvik och fika med Sis. Ska packa upp resväskan och fota allt jag har köpt också. Städa måste också göras. Så jag har en hel del att fixa idag, ska försöka hinna svara på era underbara kommentarer också! Mycket som måste fixas, men så är det att vara tillbaka till det normala. 











Kom ihåg mig?