Myskväll för mig själv

Jag trodde aldrig jag skulle säga det här, men den här dagen har varit bra! Startade dagen med ett härligt pass på gymmet och därefter har jag bara jobbat med projektarbetet & det går framåt! Är klar med det praktiska, nu är det bara rapporten kvar. Känns sjukt bra att det har gått så bra idag! Fler såna här dagar, tack. Nu ska jag strax mysa ner mig under täcket med några avsnitt av The Mentalist. Har laddat upp med en marabou, lite popcorn & redbull sugarfree. Underbart! Hoppas ni har haft en lika bra dag!


LORISSA LOVEBOMB    •     •   http://lorissalovebomb.se

sv: jag förstår att det är jobbigt, men som sagt: så länge man är frisk och mår bra..! Jag sitter just nu och äter en pingvinstång ^^

Svar: Gott! :)
LIL' BABUSTYLE

Din älskling <3    •     •   http://nattstad.se/Fredhage

Ja jag har haft en underbar dag älskling, men jag saknar dig massor! Tur att jag får träffa dig på onsdag så jag slipper vänta längre. Jag älskar dig min vackra! <3 <3

Svar: <3
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?