What you see is never what you get

Jag är halvt död & mina tankar och känslor ligger på botten. Jag vet inte vad det är med mig, vad jag har gjort för att förtjäna det här. Jag mådde så bra under resan, det är flera år sedan jag mådde så bra. Men att komma hem och inse att vardagen i mitt liv egentligen består av någonting helt annat var ungefär som jag förväntade mig. Det är bara att inse att jag behöver hjälp. Jag trodde aldrig att det skulle gå såhär långt. Men det sägs att tiden läker sår, så det är bara att vänta på att vinden ska vända. Vänta på att jag ska känna mig älskad och betydelsefull igen. Inte känna mig så ensam. Den dagen kommer. Kanske inte snart. Men den kommer.
 
Mitt humör är på botten & jag har ingen ork för någonting. Kanske beror det på känslan av att komma hem igen eller kanske beror det på all press och stress som uppstår när det bara är 101 dagar kvar till studenten. Jag tänker i alla fall spendera min tid i sängen med massor av The Big Bang Theory. Precis så såg min dag ut igår också. Har inte ens orken att äta. Men ska ta och samla kraft idag, så jag orkar med morgondagens sysslor och måsten. Jag har ännu inte tagit tag i att kolla igenom bilderna från resan, även om det är ovanligt lite bilder för min del. Ska försöka orka med det ikväll eller i morgon. Lovar er att visa bilderna så fort jag är på fötter igen! 
 
Jag kan fortfarande inte komma åt några blogg.se bloggar & kan därför inte svara på era kommentarer förutom i mitt eget kommentarsfält, vilket är väldigt tråkigt. Vet heller inte om det beror på min dator eller om det är blogg.se som krånglar igen, men jag hoppas att det löser sig snarast. 


Evah - En av Karlstads största bloggar    •     •   http://Evaaaahs.se

Jag hoppas du snart mår bättre!

SVAR: Tack för din medverkan. :) Svaren kommer upp senare i veckan, med kanske just länk till din blogg! Håll utkik! :)

Svar: Tack! okej, ska kika! :)
LIL' BABUSTYLE

Moa    •     •   http://lillagroda.blogg.se

Tack så mycket!

Allt bra idag?

Svar: Allt är bra, själv? :)
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?