A promise means everything but once it's broken, sorry means nothing

God morgon! Antar att de flesta av er är på jobbet eller i skolan just nu, själv sitter jag här och har världens problem känns det som, haha! Hade tänkt gå en långpromenad med vovven, men så regnar det ute. Så funderar på att dra till gymmet istället, men jag är så opepp idag. Åh, vet inte hur jag ska göra... Vi får se hur det blir. Måste plugga idag också och packa, för nu närmar det sig med stormsteg, både flytten och studenten! Sis kanske kommer senare, så vi får se om vi lyckas hitta på något. Alltid lika svårt. Skitväder.
 
Vill tacka er fina människor för alla snälla kommentarer jag får ang mina foto-inlägg! Är riktigt glad att ni gillar dem! Har haft dåligt självförtroende när det gäller att fotografera, men med alla peppande kommentarer så känns det otroligt mycket bättre! Vill ni se fler foton så finner ni det i kategorin photography


Josefine Johansson    •     •   http://joseefiiinee.blogg.se

söt!

sv: hehe gör det fett bra film!

Svar: Tack! :)
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?