Diet Shake - ett nyttigt mellanmål/huvudmål

Förra veckan beställde jag det här från www.svenskhalsokost.se och bara någon dag efter så fick jag ett sms att det fanns att hämta på ICA! Leveransen är riktigt snabb och det gillar jag! Jag beställde hem det här för att testa om det funkar och om det är så gott som det sägs. Jag beställde Diet Shake med hallonsmak och den är riktigt god faktiskt! Det finns även smakerna choklad, ananas, jordgubb, blåbär & vanilj och jordgubb & banan. Man kan välja om man vill ersätta en måltid eller om man vill bara ha det som mellanmål, skillnaden är att vid måltid använder man lättmjölk i och vid mellanmål använder man vatten. 
 
Jag använder det mest som mellanmål, just för att det är enkelt att göra i ordning och det passar mig perfekt. Vill man gå ner i vikt så ska man ersätta två av de tre huvudmåltiderna med denna shake. En sak jag gillade väldigt mycket var att det finns ett diagram på baksidan där det står vilka måltider man ska ersätta om man tränar på dagen, vilka måltider man ska ersätta om man tränar på kvällen osv.  T.ex. Ska du träna på kvällen så ska du bara ersätta middagen med en shake.
 
Jag försöker själv inte gå ner i vikt så mycket, men jag tränar en hel del och det är skönt med lite variation. Därför använder jag detta mest som ett mellanmål nu och ser jag att det hjälper och jag ser en förändring, då kommer jag nog börja använda det som måltidsersättning också, om detta skulle hjälpa mig när jag tränar. Självklart behöver du inte träna för att använda denna produkt, det finns ett diagram för den sorten också, då ersätter du frukost och lunch.
 
Det finns många som är oroliga över hur deras kroppar ser ut i sommar och man ska egentligen vara stolt över hur man ser ut och acceptera sig själv, men finns det någon som verkligen vill gå ner i vikt, tränar mycket eller bara vill ha variation så finns produkten att köpa HÄR! På länken kan ni också läsa mer om produkten! Observera att denna produkt inte bara gäller om du vill gå ner i vikt, utan även om du vill hålla kvar din vikt!


Kristina    •     •   http://earcandy.myshowroom.se

funkar det bra? :)

Svar: Det tycker jag att det gör! Bara testat några dagar, och som det står använder jag det bara som mellanmål då jag inte orkar en hel portion. Men jag är nöjd med den! :)
LIL' BABUSTYLE

amanda    •     •   http://liindstrand.blogg.se

sv: ja samma för mig, och att bleka dödar håret :(

Svar: Det gör det! Har dock aldrig gjort det, men har hört det...
LIL' BABUSTYLE

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •     •   http://patriciac.blogg.se

sv: I Orsa björnpark i Dalarna finns två stycken isbjörnar, annars vet jag inte om det är några djurparker i Sverige som har dem. Ute i det vilda så finns det såklart inte i Sverige:)

Kram

Svar: Jaha, okej! Vad nice!! :)
LIL' BABUSTYLE

NICOLE    •     •   http://nnnnicolee.blogg.se

Spännande :D
SV gött! Jag ska ut och pw:a nu!

Svar: Yes it is!
LIL' BABUSTYLE

Mirjam    •     •   http://keepitup.shapemeup.se

Kan redan nu ge dig 2 super enkla tips för att gå ner i vikt på ett sjyst sätt! :)

1. Uteslut kolhydrater
2. Dricka mycket vatten :D

Svar: Uppskattar alltid tips! Dock har jag testat det där plus massa andra dieter osv, har bara inte hittat "min grej" än.. haha.
LIL' BABUSTYLE

trollet    •     •   http://lchftrollet.blogg.se

Innehållsförteckning och näringsinnehåll vore kul...

Svar: Det finner du på deras hemsida där jag länkade till prdukten: http://www.svenskhalsokost.se/produkter/diet_shake
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?