Life is pain! I get up in pain, I go to work in pain! Do you know how many times I've thought about giving up? How many times I've thought about just ending it?

God morgon! Startar den här dagen med ett läkarbesök på sjukhuset. Jag hoppas att min nya läkare skriver ut nya mediciner och gör någonting så att utredningen går framåt. Just nu är jag utan mediciner eftersom de jag tog inte hjälpte och då kände jag att det var onödigt att ta dem. Ska höra med honom om jag kan gå tillbaka till de mediciner jag hade innan. Anfallena kommer allt oftare och huvudvärken är ofta extrem. Jag har fått reda på att min sjukdom blivit värre och att något måste göras snart innan det är försent att göra någonting åt det. Jag är mest rädd. Rädd för två saker; att min nya läkare inte kommer att förstå hur allvarligt det har blivit och för att det bara kommer bli värre...


Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •     •   http://patriciac.blogg.se

Ja den är så bra den julkalendern. Vad tyckte du om Greveholm två?

Svar: Den var också bra, dock gillade jag nog den första bättre tror jag.
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?