I try to get away but troubles follows me

Har precis varit på ett möte på Abrtesförmedlingen där jag fick information om speed dating och en föreläsning jag ska på. Tydligen var det obligatoriskt. Jag ska på en föreläsning som handlar om att jobba utomlands eftersom min dröm är att flytta utomlands. Sen skulle man tydligen få en biobiljett till någon föreställning också. Inte så taggad på att gå, men vi får se.
 
Nu är jag tillbaka på Work for you och ska börja med att skriva ett personligt brev. Tappade ju bort mitt usb som jag hade min mall på personligt brev och mitt cv, så det kan vara rätt bra att fixa med det idag, heh. För övrigt är jag inte alls taggad på att det är fredag. Jag bryr mig inte direkt, har ingenting planerat och hela veckan har bara varit emot mig på alla sätt och vis. Allt är bara jobbigt just nu...
 


Hanna    •     •   http://nattstad.se/hannypandy

Hoppas det vänder och du får ett bra slut på veckan :)
Sv: Nä det tog ett tag för mig också, men de är super mysiga :D

Svar: Det hoppas jag med!
LIL' BABUSTYLE

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥    •     •   http://evahle.se

Jobbigt att tappa bort USB-minnet. :/

Svar: En aning...
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?