Life has knocked me down a few times. I've seen things I' never want to see again. But I'll always get back up, I will never stay down

Shit, vad fort allt kan vända. Jag mår olika från dag till dag, och självklart är det många faktorer som spelar in. Jag är nog i en period nu där jag både mår bra och inte mår bra, där det kan ändras från dag till dag. Jag hatar alla dessa berg- och dalbanor fram och tillbaka, upp och ner. Men just nu är det helt okej faktiskt. Jag fick ett telefonsamtal för en stund sen som gjorde mig glad, och nu är det bara att hoppas på det bästa igen. Pusselbitarna börjar falla på plats igen, från och till. Men det är okej att känna så. Det är okej att må sämre ibland, men jag vet att en dag kommer jag må bra igen och då kommer inget kunna krossa mig. Jag hoppas att det är telefonsamtalet kan hjälpa mig på vägen. Är så spänd! Tänker inte berätta än vad det är, jag ska ringa några samtal i morgon och sen får vi se vad det leder till. När allt är klart så berättar jag. Deal? Good.


Milina Salihodzic    •     •   http://milina.blogg.se

åh vad jobbigt :/

---
Jag har en giveaway på bloggen där du kan vinna ett valfritt plagg ifrån Evasunderkläder! Det enda du behöver göra är att kommentera "Jag är med" samt en länk till plagget du skulle vilja vinna! Var gärna med! :)

Svar: Jag ska kika! :)
LIL' BABUSTYLE

linnea    •     •   http://linneakin.blogg.se

vad jobbigt!

Svar: Mja..
LIL' BABUSTYLE

Malin    •     •   http://frozenvanilla.blogg.se/

Sv: Ja, visst är de. :)

Vad jobbigt. :/
Hoppas de blir bättre snart.

Svar: Det blir det nog.
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?