Life is always about ups and downs. You won’t always be at the top, but you won’t always be at the bottom either

Måndag igen och veckorna bara passerar förbi. Jag är i en period där jag inte mår så bra psykiskt. Jag vet inte varför, men det känns som att jag sitter fast igen. Just nu har jag en del saker emot mig, men det är bara att hålla fast och fortsätta kämpa för att jag ska må bra igen. Idag var jag på ett möte med min jobbcoach och det visar sig att jag gör sista veckan på Work for you nu, känner mig lite vilse, då work for you har varit en trygghet för mig de senaste 6 månaderna. Nu får vi helt enkelt se vad som väntar mig. Ska på ett möte nästa vecka med min jobbcoach och handledare på Arbetsförmedlingen.
 
Kom precis in efter en långpromenad med Bebis. Var skönt att rensa tankarna lite. Nu ska jag göra i ordning en god smoothie och fruktsallad som jag tänkte mumsa på och kika på Talang och Glee. Låter som ett bra avslut på dagen. 


OLIVIA    •     •   http://olivialice.se

Fin!kram ❤

Svar: Tack!
LIL' BABUSTYLE

V I L M A L A ♔    •     •   http://vilmala.blo.gg/

ÅHH :(( Kämpa vidare, när man mår dåligt ska man tänka på att se ljuset i ens liv med. Inte bara fokusera på det som är negativt även om det är svår :/ Efter regnet kommer solskenet och det bästa har faktiskt inte hänt än <3

Svar: Ja, det är sant. <3
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?