Pain is the only thing that's telling me I'm still alive

Och så var det valborg igen. Egentligen är det ingen skillnad, men det känns som att man inte ska vara ensam den här dagen. Jag vet inte, det bara känns så. Dessvärre spenderar jag denna kväll ensam med hemsk huvudvärk. Jag hade planer, men det blev inte riktigt som vi tänkt oss, så vi struntade i det. Jag vill inte vara ensam. Det händer så mycket just nu och jag vill bara tänka på annat. Vill tänka positivt. Jag vill le. Men istället ligger jag ensam i mitt rum med tusen tankar. Jag gör vad som helst för att slippa ensamheten just nu. Jag brukar känna mig extremt ensam när huvudvärken är som värst. Jag gillar att vara ensam, men inte känna mig ensam. Tyvärr är det många som tror att dessa två är samma sak. Så fel de har. 
 
Ska nog titta på Pokémon eller House hela kvällen. Men inte ens det känns bra. Då är det illa. Ikväll kan varken Pokémon eller House ändra det faktum att jag känner mig ensam. Det är ovanligt. Det händer inte så ofta. Jag brukar älska att avsluta kvällen med några avsnitt av dessa två och bara vara. Men ikväll känner jag mig mer ensam än vad jag gjort på länge...


Anonym    •     •  

Jag önskar att jag kunde vara hos dig, mer än allting annat. Jag älskar dig Therese, jag kommer till dig så snart jag kan! Jag kommer, och jag tänker ta hand om dig, få dig slippa känna dig ensam.. snälla låt mig göra det när jag kommer, jag älskar dig

Svar: Okej, jag ska försöka förklara så tydligt som möjligt för dig: 1. Vi kommer INTE ses igen. 2. Jag vill inte ha dig i mitt liv på nåt sätt. 3. Sluta kommentera min blogg och lämna mig ifred. 4. Läs alla tre punkter om och om igen tills du förstår!
LIL' BABUSTYLE

Milina Salihodzic - En rakad feminist    •     •   http://milina.blogg.se

vet inte hur många år sen det var jag kollade på majbarsan haha..

Svar: Haha, vissa gillar ju inte det. Jag vet inte, jag gillar det inte speciellt mycket, men känns liksom att det hör till. Så försöker se den varje år (det är ju bara en kväll liksom), men sen kan det ju komma saker emellan.
LIL' BABUSTYLE

Erica    •     •   http://faithhopelove.blogg.se

Hoppas att du inte känner dig lika ensam idag. Vet inte varför, men ibland när jag är ledsen eller känner mig ensam eller så brukar det oftast kännas bättre dagen efter. Eller bättre bara jag fått sova en stund. Av nån anledning.

Svar: Det är så för mig också ibland. Just nu känner jag mig inte lika ensam. Men det är oftast på kvällen jag gör det. Jag hoppas inte jag gör det ikväll...
LIL' BABUSTYLE

amanda    •     •   http://liindstrand.blogg.se

sv: haaha jag tyckte också pannkakorna såg lite läskiga ut. Glöm inte tillsätta socker om du ska göra chokladpannkakor med kakao för annars blir det ganska osött :P

Svar: Haha, ska komma ihåg det! :)
LIL' BABUSTYLE

The Revolt    •     •   http://TheRevolt.blogg.se

Läste inlägget, och tänkte kommentera det. Men sedan drog första kommentaren min uppmärksamhet.

Du, vad är det som händer?

Svar: Egentligen ingenting. Det är bara mitt ex som kommenterar min blogg hela tiden och har fått för sig att vi ska ses, vilket inte kommer hända. För att underlätta din undran så kan jag också tillägga att vi inte har kontakt med varandra och det är precis så jag vill ha det. Han har tydligen bara jävligt svårt att förstå det.
LIL' BABUSTYLE

amanda    •     •   http://liindstrand.blogg.se

sv: alltså har du inte socker i så kan du ju ha frukt eller något på som sötar ut det lite :D för jag tyckte i alla fall inte att det blev så där super gott när det inte smakade som det skulle bara för att kakaon var lite bitter :P så då ville jag ha massa annat på för att det skulle bli gott istället :p

Svar: Haha, okej. Ja får se vad jag hittar på :)
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?