I build up walls, not to keep others out, but to see who cares enough to break them down

I'm not an easy person to be with. I know that. I probably won't even try to make it easy for you. I'll be really difficult at times. It may seem like, at times, I don't want you, and I don't like you, but I do. I'll be an challenge, becuase I'm not the type of person who people walk over. I'm not the person who puts up with bullshit. I'm not the person who will give you sympathy comments. When I say something, I mean it. If people are assholes to me, I throw them out of my life. I'm annoying, I'm hilarious, I'm the world's biggest jerk. I'll make you want to scream and punch walls; I'll ruin your day and save it at the very last minute. I'll drive you crazy and, sometimes, you'll hate my guts.
 
But even though all that's going to happen, and I swear it will, I have an amazing side too. I do. I have a giant heart. I'll always be there when you need me. Even if my life is impossible knotted, I'll try and untangle yours by listening and loving. I won't stop caring about you, not even if you push me away. Because when I do love someone, I do it with all my heart.


Anonym    •     •  

Superbra och fin text!
- åh tack för tips :D ska testa det! Annars mailar jag ;)

Svar: Kul att du gillade tipset! Hoppas det funkar! :)
LIL' BABUSTYLE

Anna    •     •  

Bra skrivet av dej

Svar: Tack! Det är dock inte jag som har skrivit hela texten.
LIL' BABUSTYLE

Henrietta    •     •   http://ettass.blogg.se

Så bra text, håller med!

Svar: Tack! Det är dock inte jag som har skrivit texten, men jag har ingen källa vart den kommer ifrån. Men jag valde att göra om den lite så den liknar mig mer. Så ja, det kunde lika gärna ha varit jag som skrev den, hah.
LIL' BABUSTYLE

The Revolt    •     •   http://TheRevolt.blogg.se

Vet du vad!:o jag känner igen mig lite i vissa delar av det du skrev :o

Jag själv är en person med en stark och ganska extrem personlighet. Liksom jag kan vara helt fantastisk att man flyger, samtidigt som jag ibland kan vara dunderjobbig så att man vill banka huvudet i väggen. Vet inte exakt om jag tolkat din text rätt, men om jag tolkat den rätt så tror jag att jag o du är mer lika än vad jag innan trodde :o :D dete bra ^^

Svar: Det är inte jag som har skrivit texten, jag har dock ingen källa. Men valde att göra om den lite så den liknar mig mer. Helt sjukt hur allt stämmer in. Det är ungefär så jag menar i texten. Jag är antingen eller, det finns ingenting mitt emellan. Jag kan vara den jobbigaste människa man träffat, men också den bästa man träffat, typ.
LIL' BABUSTYLE

linnea    •     •   http://linneakin.blogg.se

fint skrivet!

Svar: Tack! Det är dock inte jag som har skrivit hela texten, men jag har gjort om den lite. Den stämmer in så sjukt bra så det kunde lika gärna ha varit jag som skrivit den, heh.
LIL' BABUSTYLE

ebba    •     •   http://eenilsson.blogg.se

sv: Ja den var super god så du borde verkligen testa den :)

Svar: Det ska jag göra!
LIL' BABUSTYLE

amanda    •     •   http://liindstrand.blogg.se

fin du är!

Svar: Tack!
LIL' BABUSTYLE

Anita    •     •   http://siliiins.blogg.se/

Så bra skrivet, kram

Svar: Tack! Det är dock inte jag som har skrivit hela texten, men jag har gjort om den lite. Den stämmer in så sjukt bra så det kunde lika gärna ha varit jag som skrivit den, heh.
LIL' BABUSTYLE

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •     •   http://sessie.se

sv: Det är sorgligt att du också känner så, men samtidigt är det skönt att veta att jag inte är ensam med dessa tankar.
Jag har börjat isolera mig mer och mer just för att jag känner mig och är tjock.. Det förstör så för mig.

Svar: Ja, tyvärr är det ju väldigt många som känner så, särskilt nu mot sommaren. Dessa tankar förstör så mycket för mig med, jättejobbigt... Vi får komma på ett sätt att strunta i det! Sommaren är ju till för att njuta!
LIL' BABUSTYLE

Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma    •     •   http://carrosungar.blogg.se

Tack tack tack snälla! :)

Svar: Så lite så! :)
LIL' BABUSTYLE

Astrid    •     •  

Så himla fin text! Och vad söt du är! 😺 besök gärna min blogg, där jag bloggar om beauty och lite annat!:-D astridjohnson.blogg.se

Svar: Tack! Ska kika!
LIL' BABUSTYLE

Astrid    •     •  

Så himla fin text! Och vad söt du är! 😺 besök gärna min blogg, där jag bloggar om beauty och lite annat!:-D astridjohnson.blogg.se

Svar: Tack! Ska kika!
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?