Life is too short to wait

God kväll! Idag startade jag dagen med ett pass på gymmet, kändes sjukt skönt efteråt! Börjar bli rätt bra på det här, går bättre och bättre för varje gång nu, najst! Synd bara att mitt gymkort går ut nästa vecka... får se hur jag gör efter det. Förhoppningsvis kan jag förlänga det med en månad. Hoppas! Förutom gymmet idag så har jag och sis sprungit runt på stan och letat presenter i timmar.
 
Nu ska vi strax göra oss i ordning för sängläge, vi ska upp tidigt i morgon. Vi ska på begravning i Uppsala, så vi måste åka senast vid kl 5.30. Det kommer bli en tung dag med många tårar och känslor. Jag hatar att gå på begravningar, men samtidigt vill jag ta ett sista farväl. Vi får hoppas på att det dröjer länge innan jag behöver gå på begravning igen. Efter begravningen ska vi fira lilla prinsessan som har fyllt år. Det blir tårta och presenter. Vi är nog hemma runt 23-tden skulle jag tro. G'night!
 


maja söderberg    •     •   http://majasoderbergs.devote.se

fin du är, godnatt :)

Svar: Tack!
LIL' BABUSTYLE

Henrietta    •     •   http://ettass.blogg.se

Vad skönt med ett morgonpass! Du är verkligen superfin! :)

Svar: Tack så mycket! :)
LIL' BABUSTYLE

linnea    •     •   http://linneakin.blogg.se

skönt med gym :D

Svar: Ja, verkligen!:D
LIL' BABUSTYLE

linah    •     •   http://linaheve.forme.se

sv; så himla bra att du har en dröm och verkligen vet att du vill bo i spanien:D varför skulle du inte klara de liksom. vad är det för sjukdom du har?:/
det jag skrev om handlade om ifall jag skulle hoppa av gymnasiet eller inte, men efter en lång pratstund med min storebror så kom vi fram till att jag ska gå ut hela gymnasiet även om jag inte får ett fullt betyg (de är matten som krånglar.) &det handlar väldigt mycke om framtiden

Svar: Jag har en sjukdom som kallas Kronisk Daglig Huvudvärk. Åh.. ja gymnasiet är ganska viktigt att ha. Du ska veta att jag tänkte hoppa av gymnasiet för att jag inte kände att jag kommer få betyg i allt. Men jag valde att gå kvar och sen tog jag studenten, så underbart det kändes! Jag tycker du borde gå kvar och kämpa på så bra du kan. Är det så att du inte klarar det så går det att läsa upp betyg efter gymnasiet på komvux osv. Så gör bara ditt bästa så ska du se att allt löser sig! :)
LIL' BABUSTYLE

Karin    •     •   http://karinlygnersjo.blogg.se

Sv: Jo men alla kan ju göra misstag så ja brukar försöka ge det iaf en extra chans även om dey är tufft :/

Svar: Ja, det är viktigt att ge en andra chans, men då blir det oftast att man ger fler och personer som får dessa chanser utnyttjar det till fullo :/
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?