Tips till bloggare och företag: TOURN

Tourn.se är en hemsida där företag och bloggare lätt kan skapa fina samarbeten. Det är ett väldigt bra verktyg, både för bloggare och företag. Tourn har över 6500 bloggare i Sverige så företagen behöver inte leta längre på sidor som Facebook, Google, Instagram etc. På Tourn är alla bloggare samlade på en och samma plats.
 
Företagen skapar olika kampanjer där bloggare får anmäla sitt intresse och företagen väljer själv ut vilka de vill samarbeta med. Det är ett väldigt smidigt sätt och väldigt enkelt att hantera sin budget. Detta för att i varje kampanj kan företag skriva ut ungefär hur mycket de är villiga att betala bloggare och det kan vara allt mellan 200-2000 kronor per kampanj. 
 
En kampanj kan till exempel vara: "Skriv ett inlägg om oss och få 200kr". Företaget skriver då ut vad de vill ha med i inlägget och sen är det bara för bloggare att anmäla sitt intresse. För att göra det enklare för företag så finns det en funktion där bloggaren berättar om varför den vill samarbeta i kampanjen, berätta lite om sig själv etc. Då kan företagen lättare välja ut vilka bloggare de vill ha. Och sist men inte minst: Bloggarna kan använda en spårningskod på sitt konto vilket gör att företag kan hålla koll på bloggarnas statistik. Detta visar att Tourn är en seriös sida som helt enkelt vill hjälpa företag att hitta samarbetspartners. 
 
Jag tycker att Tourn är en väldigt bra sida som gynnar både oss bloggare och företag. Och jag tycker att företag ska välja att marknadsföra sig på Tourn för att där hittar de lättast sina samarbetspartners och samtidigt har kontroll över situationen. Genom att samarbeta med bloggare når de ut till fler personer!
 
Några kampanjer på Tourn just nu: 
 
 
Detta är ett sponsrat inlägg i samarbete med Tourn!
 
 


Sara Ekman    •     •   http://aamaziing.se

vilket bra tips :)

Svar: Kul att du tycker det! :)
LIL' BABUSTYLE

Julia    •     •   http://jjuliees.blogg.se

Låter som en bra sida :)

Svar: Det är en väldigt bra sida!
LIL' BABUSTYLE

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥    •     •   http://evahle.se

bra tips. :)

Svar: Kul att du gillar't!
LIL' BABUSTYLE

Melle    •     •   http://fames.se/mellemy

Smart tips ju! Bra att hålla koll på i framtiden :)

Svar: Nej vad jobbigt! Måste ju vara riktigt hemskt att inte riktigt ha en lösning. Ursh, jag är så ledsen för din skull :( Men testa det med riskudden och se om det funkar :)

Svar: Kul att du gillar't!
LIL' BABUSTYLE

Kimmey ~ Kung varje dag    •     •   http://bimbolie.blogg.se

Bra tips :)

Svar: Kul att du gillar't!
LIL' BABUSTYLE

THE REVOLT    •     •   http://TheRevolt.blogg.se

Åh va bra tips!:D

Svar: Kul att du gillar't!
LIL' BABUSTYLE

THE REVOLT    •     •   http://TheRevolt.blogg.se

Åh va bra tips!:D

Svar: Kul att du gillar't!
LIL' BABUSTYLE

kajsa-stina    •     •   http://www.anorexinojag.blogg.se

Vilket bra tips! Har aldrig hört talas om det innan faktiskt :)

sv: Det var jättegott verkligen :) Haha du är snäll du! Tycker inte min bild var så fin. Brukar få till bättre bilder men var som sagt stressad när den bilden togs haha! Men det är inte så lätt att ta bilder så du ska inte vara självkritisk. Jag är inte heller nån mästerfotograf ;)

Jaha okej :( Jag var lite stel i benen ett tag men det kanske beror på annat? Men du har ju ont också i och för sig och det hade inte hag ( peppar peppar ) Men hoppas dem kan hjälpa dig så att det kan bli lindrigare iallafall med din värk och så :(

Men gud vad obehagligt att man verkligen kan utveckla ett problem om man tänker i dem banorna en längre tid och det har jag sagt till honom också att han inte ska inbilla sig så mycket för att det kan bli verklighet. Haha jo min bror är lite överdriven ibland när det kommer till att slita ut sig. Det enda han sliter ut sig på är att tänka att han sliter ut sig och att han möjligtvis har musarm för att han sitter vid datorn så mycket ;) Men sen så har han tydligen ett oroligt hjärta? Alltså att det kan hugga till i hans hjärta emellanåt och då får man vara beredd på ett jävla skrik haha. Men så kan det ju vara på alla i och för sig att det hugger till emellanåt utan att det behöver vara nånting farligt. Men han är rolig han ändå ibland. Har du syskon? :)

Svar: Ja, man kan lura hjärnan väldigt bra. Jag är bra på att lura den åt det negativa hållet. Däremot inte på det positiva. T.ex. Du ska kunna ställa dig i spegeln, le och säga högt för dig själv hur vacker du är och hur bra du är som människa. Med tiden kommer du känna dig precis så. Men det tar tid och jag har inte det tålamodet. Jag är också väldigt bra på att slita ut mig, till och med genom att bara gå hemma hela dagarna och egentligen inte göra någonting. Men det blir ju så när man inte "matar" hjärnan med aktiviteter som man brukar säga. Usch då, det lät inte bra! Men har ni kollat upp det? För när det gäller hjärtat så kan det vara allvarlig. Jag hade ont i hjärtat ett tag, fast det visade sig vara skelettet runt om. Ja, jag har två äldre bröder som inte bor hemma längre och sen en "syster" som egentligen inte är min syster. Vi har samma bröder men inte samma mamma eller pappa, så vi är egentligen inte släkt. Det är lite komplicerat.
LIL' BABUSTYLE

Jessica Högberg    •     •   http://lchftrollet.blogg.se/

Bra påminnelse, den hade jag glömt bort=))

Svar: Haha, så bra att jag tipsade om den då! :)
LIL' BABUSTYLE

Åsa    •     •   http://foreeveermee.blogg.se/

Bra tips!

Sv: Kul att du tyckte om de!
Kram

Svar: Kul att du gillar't!
LIL' BABUSTYLE

Johan    •     •   http://schumacher4ever.blogg.se

Ännu ett bra tips! Det ska jag kolla in. Ska även kolla in members.com eller vad adressen var,som du tipsade om för några dagar sedan. Du verkar ha bra tips tycker jag!

SV: Alla lag har svackor under en säsong, så är det, vissa svackor är större än andra, men alla lag har dem. För att självförtroendet ska bli bättre efter en svacka tror jag att det är just det som krävs, att man tar sig ur den tillsammans. Det stärker gruppen enormt, men så länge man befinner sig i den där svackan, då stärks inga självförtroenden, snarare tvärtom. Det går fort att rasera, men tar flera matcher att bygga upp igen, precis som med vänskap eller självkänsla. Det tar tid att bygga upp, men kan raseras på en sekund.

Jag kan inte riktigt placera vilken säsong du menar... I våras vann ju Skellefteå. 2013 vann Skellefteå. 2012 slog Brynäs Skellefteå i finalen och blev mästare. 2011 blev väl Färjestad mästare, efter att ha slagit just Skellefteå i finalen? eller? Har jag fel?

Du har helt rätt i det du skriver om fansen. Så är det. Riktiga fans finns alltid där, oavsett hur det går, oavsett med eller motgång. Det visade vi inte minst igår, när LHC vann med 5-1. Vi stord på bortstå och sjöng för fullt, även efter slutsignalen. Vi tror på grabbarna, vi kommer fixa det här, men det kan hända att det måste till förändringar för det. För nu är det nio poäng upp till närmsta lag. Vi måste börja vinna matcher, men man får ta ett steg i taget, en period i taget och förhoppningsvis så står vi där med tre poäng mot Örebro på lördag.

Det kan jag tänka mig... Hur kommer det sig, från början, att du blev så stel då?

Svar: Tycker absolut du ska kika in dem! Jättebra sidor faktiskt! :)
Håller helt med dig i det du skriver!

Hm, jag vet faktiskt inte. Seriöst, var det så längesen??? Det var i alla fall något år vi kom 2:a tror jag, eller kan det ha varit 3:a då?? Har ingen aning längre, haha. Men "historien" var i alla fall sann!

Det är viktigt att fansen hör ihop, men tyvärr är det många som backar ur när det går dåligt för laget. Jag har inte varit på en match på VÄLDIGT LÄNGE, men det beror inte på att jag inte vill gå utan massa annat som tyvärr har varit lite viktigare många stunder. Men jag hoppas på att kunna gå på fler matcher framöver!

Jag har ingen aning om varför jag blev så stel. Kanske var det för att jag alltid bar ryggsäck/väska, alltid hade jacka med höga fickor som jag alltid hade händerna i, kanske bara blev det så...
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?