Aldrig varit så rädd i hela mitt liv!

Jag hade rätt. Natten var nog den längsta jag varit med om och huvudvärken har varit hemsk. Innan jag gick och la mig igår tog jag en lite starkare tablett (som jag har tagit förut) för att den brukar lugna ner huvudvärken snabbt och effektivt. Men det slutade inte riktigt som jag tänkt mig. Hela natten har jag haft hallucinationer och varit för rädd för att sova. Jag fick panik och ångest. Det allra värsta var att jag var övertygad om att jag aldrig mer skulle vakna om jag somnade. Hemskaste natten någonsin!! Med allt detta har jag alltså inte sovit någonting i natt och är dödstrött just för stunden. Får se om jag vågar somna ikväll. Vill inte vara ensam.
 
Idag ska jag fixa i ordning lite saker som ska säljas framöver. Ska välja ut vad jag ska sälja i morgon och prissätta det. Utöver detta ska jag bara ta det lugnt, läsa en bok, titta på film och äta onyttigt. Bitchvecka på gång. 

If you hold back your feelings because you're afraid of getting hurt, you'll end up hurting anyway

Och även denna dagen är över. Mötte upp Iggy på stan förut, vi köpte en god sallad och en svalkande dricka, satte oss vid vattnet och bara tog det lugnt. Vi pratade om allt och inget och bara njöt av solen. Jag tror att det var precis vad jag behövde efter all nedstämdhet som runnit över mig. Vi pratade lite om resor också, så vi får se om der blir någon tripp någonstans. Hur som helst så var det härligt att träffa henne igen, hon får mig alltid på bättre humör. Bästa Iggy ♥
 
Nu har jag precis sökt två jobb, inget heltidsjobb eller deltidsjobb, men jobb är det i alla fall. Ska ta tag i det där till veckan igen när jag förhoppningsvis mår lite bättre. Nu ska jag göra i ordning lite glass med jordgubbar och titta på någon film. Sen ska jag fortsätta läsa boken som jag lånade på biblioteket för någon dag sen. Huvudvärken ilar i huvudet så det blir nog en lååång natt...

They say time heals everything, but I'm still waiting

Pontus åkte hem igår så nu är jag ensam igen. Kanske lika bra. Jag är inne i en period då jag inte kan hantera saker och ting. Jag kan inte tänka klart, inte ta tag i saker, inte rå för vad jag säger och gör. Jag missuppfattar hela tiden, startar bråk och tjafs. Ensam är bäst, antar jag. Det allra värsta är att jag blir rastlös och förstör allting. Jag kan inte bara ligga inne en hel dag utan att få ångest och känna skuld. Jag måste ta tag i mitt liv igen, jag vet bara inte hur. Jag ska ta en vila den här helgen, samla krafterna, söka jobb, försöka må bättre. 

Ensam. Ledsen. Förtvivlad. Lurad. Krossad. Smärta. Ångest. Osynlig. Otillräcklig. Sårbar.

True

En god lunch

God morgon! Vi har precis vaknat till och ska om ett tag ta bussen ner till stan. Vi ska möta upp Iggy och gå till en kinarestaurang och käka lunch. Mums! Sjukt längesen jag åt där så det ska bli riktigt gott! 

Bra start på dagen

Okej, jag vet att uppdateringen inte är den bästa, men det förstår ni redan. Tänker inte be om ursäkt för det heller, skulle tro att ni själva inte spenderar hela dagarna framför min blogg ändå. Men uppdateringen kommer bli bättre i slutet av veckan då Pontus har åkt hem. Som ni vet så lägger jag all tid på honom när vi är eftersom vi inte ses så ofta. 
 
Tänkte skriva god morgon men sen såg jag hur mycket klockan är så jag struntar i den frasen. Hur som helst, igår stod vi på loppis och sålde lite saker. Inte så bra väder och inte så mycket folk, men lite pengar blev det i alla fall. Ska testa igen i helgen om vädret tillåter. Förutom det så blev det bara en slapp dag bestående av att spela på mobilen och spela kort som sen avslutades med banana split och en film. 
 
Idag vet jag inte vad som händer faktskt. Vi har varit vakna ett bra tag, men har hittills bara legat kvar i sängen och fördrivit tiden genom att spela på mbilerna. Kul liv. Vi ska väl strax göra i ordning lite frukost och titta på ett avsnitt Pokémon. Bra start på dagen! Vi äälskar Pokémon! 
 
Det är något knas med blogg.se så jag kan inte svara på några kommentarer alls. Men jag har inte glömt bort er. Jag svarar på dem så fort jag får tid och blogg.se vill samarbeta med mig.

Glad midsommar!

Jag ville bara kika in och önska er en fortsatt fin midsommar! Själv firar vi inte midsommar speciellt mycket, så för våran del har det inte hänt någonting särskilt. Ätit god mat, tittat lite på serier och spelat kort. Nu ska jag och Pontus krypa ner i sängen och titta på Twilight hade vi tänkt, för Pontus har inte sett någon av filmerna. Vi har laddat upp med dricka och chips. Kommer bli ett bra avslut på den här dagen! 

It takes a strong man to handle a broken woman

God kväll! Tvingade Pontus att uppdatera sin blogg så tänkte kika in här samtidigt. Vi ska strax ta en dusch tillsammans och sen ska vi mysa ner oss framför någon film eller The Mentalist. Vi har laddat upp med jordgubbar och så ska vi göra i ordning banana split, mums! Trots att han har varit här en vecka snart så har vi inte gjort speciellt mycket. Vi har mest tagit det lugnt då jag inte har mått särskilt bra på sista tiden. Mycket känslor och tankar som spökar, men Pontus står ut med mig och försöker alltid få mig på bättre humör. Jag avskyr att han måste se mig såhär, men jag antar att någon gång blir den första. Han är så underbar. Jag är så glad över att jag har honom! ♥

I don't need a perfect relationship, I just need someone who won't give up on me

Var ner till stan en sväng förut och träffade Sis. Vi käkade god mat och satte oss vid vattnet och njöt av det fina vädret. Vi passade på att ta lite bilder på mig och Pontus också, eftersom vi inte har så många på oss. Sis var snäll och ställde sig bakom kameran och det blev en hel del bra bilder. Jag brukar inte gilla att vara framför kameran, men jag trivs så bra i Pontus sällskap så det var inga problem alls. Tack Sis!

Strandhäng hela dagen

Bild från Gran Canaria ♥
 
Idag när jag och Pontus vaknade så bestämde vi oss för att åka till stranden för lite sol och bad. Det har varit ganska varmt så vi passar på när vädret tillåter! Vi blev där i några timmar, blev lite brända, kom hem och tog en dusch, käkade mat, tittade på The Mentalist och spelade lite kort. Nu ska vi avsluta dagen med en skräckfilm och grönsaker med dipp. Nice!
 

Lite om helgen

Hej på er! Jag tänkte först be om ursäkt för dålig uppdatering, men sen kom jag på att jag inte har något att ursäkta mig för eftersom jag faktiskt bloggar när jag har tid och lust. Fler borde tänka så.
 
Helgen har varit riktigt slapp faktiskt. I fredags så drog vi aldrig ner till stan på grund av ösregnet och åskan, men istället överraskade Pontus mig med kebabtallrik och sen på kvällen så åt vi grönsaker med dipp och tittade på The Big Bang Theory. Igår däremot tänkte vi åka ner till stan för vädret var riktigt bra, men vi passade Bebis på förmiddagen och hann aldrig ner. Men vi åkte ner på kvällen och tittade på sandfotbollsturneringen i stan samt karnevalen. Därefter myste vi framför solnedgången innan vi begav oss hem för att titta på skräckfilm, äta jordgubbar med nutella och grönsaker med dipp. Kunde haft det sämre!
 
Idag öser regnet ner igen och vi funderar på att ha ännu en slapp dag. Just för stunden håller familjen på att städa och packa upp allting som vi packat ner eftersom det inte blir någon flytt som det var tänkt. Det blev lite knas så vi bestämde oss för att bo kvar istället. När vi är klara för idag ska jag ta med mig Pontus till affären och köpa lite gott och sen mysa ner mig bredvid honom framför någon film. 
 
Ska visa er bilder från studenten också, men jag har inte riktigt hunnit med. Som ni vet lägger jag all fokus på Pontus när vi är med varandra eftersom vi inte ses så ofta. Men håll ut! 

Underbara kvällar!

Sometimes I'm afraid to be happy. Because everytime I'm happy, something goes wrong

God morgon på er! Jag tror att nästan alla studenter stack till studentfesten igår kväll och festade loss med massa sprit, själv så spenderade jag tiden med min pojkvän framför The Big Bang Theory och grönsaker med dipp. Supermysigt! Idag åt vi tårta och kärlekskaka till frukost och tittade på The Big Bang Theory, en bra start på dagen! Nu ska vi kila ner till stan och kolla läget. Blir nog att äta där också, heh. Gillar inte alls att äta ute. Inte alls. Verkligen inte. Punkt. 

Fyfan vad jag är bra!!

För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, fyfan vad jag är bra! 
Jag vill tacka för alla gratulationer på både facebook, instagram, sms och bloggen! Och självklart för alla presenter jag har fått! Jag är så stolt över mig själv att jag faktiskt inte hoppade av för två månader sen, utan kämpade in i det sista. Känns så jävla bra nu! Har firat med tårta och trevligt folk, är sjukt nöjd! Det har dock spöregnat exakt hela tiden, men det var lika härligt att springa ut och skrika ändå! Och Pontus är på väg hit också, så jag får tillbringa kvällen och några dagar med honom. Kunde inte fått en bättre student! Ett stort tack till mamma och pappa som har lagt ner otroligt mycket tid och kärlek i det här trots att jag inte från början ville fira min student!

Äntligen den stora dagen!

 
 

Sena sommarkvällar på stranden

Det absolut bästa med sommaren är alla sena kvällar vid stranden och vattnet. Hur underbart och mysigt som helst. Vara med trevliga människor, sitta och snacka skit, kanske bada under solnedgången. Helt fantastiskt. Det är någonting jag verkligen älskar! 

If my past is something you can't handle, my future is something you won't be in

God morgon på er! Har precis käkat lite frukost och ska snart ta mig ut på en power walk. Skippar gymmet idag eftersom jag inte vill vara skadad på något sätt i morgon. Smart tänkt! Idag ska jag fixa en del saker för i morgon är det dags för studenten!! Ska bland annat leta upp smycken, fundera ut hur jag vill ha mitt hår, trixa med hur jag ska vara sminkad osv. Får se hur det blir! Blir nog ingen större skillnad...

sneak peak från en liten studentfotografering

Tog med mig mamma ut på en liten fotografering förut. Den här gången fick hon agera fotograf eftersom jag vill ha bilder på mig i mina studentkläder och i min studentmössa! För att inte kunna någonting om kameror och för att vara andra gången hon fotograferade så gick det rätt bra. Inte helnöjd med bilderna, men hon gjorde sitt bästa och det är jag stolt över! Är sjukt taggad nu, på torsdag smäller det!

Födelsedagsfirande i fredags

I fredags så firade vi Iggy som fyllde år i torsdags och detta gjorde vi genom att jag, min syster och min pojkvän fixade en överraskning. Vi tog med Iggy till Bomstad där vi grillade hamburgare, spelade kubb, åt jordgubbar och kakor, drack gott och badade. Vi var där tills sent och satt där och tittade på solnedgången. Allt var så himla mysigt och det är absolut någonting vi måste göra om snart! Jag älskar er, ni är bäst! 

If your dreams don't scare you, they aren't big enough

Två dagar kvar. Känner en viss ångest, men också en enorm lycka. Det är skrämmande, men nu har jag friheten till att uppfylla mina drömmar. Det är mycket fix här hemma, mest med studenten. Mamma och pappa känner press, de vill göra min student så bra som möjligt. Men jag vill inte fira den speciellt mycket, jag vill bara att mina närmsta kommer. Ingen fest, inget flak. Jag har ingenting att fira egentligen, jag vill bara ha det överstökat.
 
Idag ska jag ta med mig mamma ner till stan för att fixa några små ärenden. Sen ska jag ta mig ut på en långpromenad med Bebis också om vädret håller och sist men inte minst ska jag köra ett hårt gympass. Behöver rensa tankar och gymmet är det bästa stället att göra det på. Så får det bli.

I still remember the day I met you and smile, because it was the best day of my life

Det finns inte ord som beskriver hur mycket du betyder för mig. Du är helt underbar, i alla lägen. Jag minns första gången, jag var nervös för att du inte skulle tycka om mig, men det allra första du gjorde när du kom fram till mig var att kyssa mig. Jag glömmer aldrig den stunden. De absolut bästa stunden i mitt liv. Jag ångrar absolut ingenting med dig. Jag älskar att se dig le, se dig skratta. Det gör mig varm inombords. Du vet mer om mig än någon annan och trots mina dåliga sidor och mitt förflutna så har du alltid funnits där. 
 
Du är allt för mig. Helt ärligt så har jag aldrig känt mig såhär älskad, aldrig känt känslan av att älska någon såhär mycket. Vi har både bra och dåliga dagar, men vi tar oss igenom det tillsammans. Jag älskar dina sms på kvällen innan jag ska sova, jag älskar dina sms på morgonen när jag vaknar. Jag älskar dig säga orden, jag älskar hur du kysser mig, hur du håller om mig, hur du pratar med mig. 
 
Jag kommer nog aldrig förstå varför du valde mig av alla, varför du stannat kvar så länge. Men det gör ingenting, för jag älskar varje stund som du är min. Trots avståndet mellan oss, så ångrar jag det inte. Jag ångrar inte heller att jag svarade "ja" när du frågade mig om jag ville förlova mig med dig. Alla sena nätter, alla dejter, alla skratt, alla tårar, alla knasigheter. Trots att jag inte ofta är glad eller mår bra, så är du det absolut bästa som hänt mig och jag är lycklig med dig. Jag älskar dig, Pontus. ♥

En ny klänning

Fick hem den här underbara klänningen för några dagar sen från www.gomdajuveler.se och jag är supernöjd! Den är riktigt skön, härlig röd färg, passar till både fest och vardag. Jag brukar vanligtvis inte gå i klänning då jag känner mig väldigt obekväm i det, men den här klänningen var riktigt bekväm faktiskt och riktigt snygg! Den kommer nog användas flitigt nu i sommar! Rekommenderar den starkt till alla där ute, stora som små!
 
Hittade inte den röda på hemsidan för tillfället, men den finns i svart också! Ni kan hitta den HÄR och glöm inte kika igenom hemsidan, finns massor av snygga kläder för alla tillfällen! Helt klart min favoritsida när det gäller kläder! Ni glömmer väl inte att ni får 250kr rabbat när ni handlar för minst 800kr om ni anger koden BERGLUNDTHERESE i kassan? 

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain

Det är bara tre dagar kvar till studenten och jag känner både lycka och oro. Antar att det brukar vara så. Men nu kan jag äntligen säga att jag är klar med allt, att jag lyckades med det ingen trodde jag skulle kunna klara. Och jag har klarat det helt själv, men också med hjälp från familj och pojkvän de senaste månaderna. Så idag ska jag börja ta tag i mitt liv igen, ändra på saker jag länge velat ändra på, göra saker jag alltid velat göra och sluta vara rädd och orolig för vad som komma skall. Idag ska jag lägga upp blogginlägg som jag velat visa er, svara på både mejl och kommentarer, komma igång med träningen igen och ta mina långpromenader. Idag är det första dagen på resten av mitt liv.

Me, myself and I

Nu är dagarna förbi, igen. Pontus har åkt hem och jag känner mig lika ensam varje gång. Men det har varit bra dagar. Nu ska jag lägga mig under täcket och titta på film, har extremt många tankar som bara snurrar runt och beslut som jag måste ta. Det är jobbigt, riktigt jobbigt. Men det blir bättre. Inte idag, kanske inte i morgon. Men det blir bättre. Tar nya tag i morgon igen och återgår till mina rutiner. Ska berätta om födelsedagsfirandet också, svara på era fina kommentarer och visa er lite andra grejer. Håll ut!

Födelsedagsfirande

Hej på er! Haft haft fullt upp idag och håller på att göra mig i ordning för att sticka iväg igen. Var hos tandläkaren i morse och sen åkte jag och Pontus och handlade lite smått och gott till ikväll. Iggy fyllde år igår så idag ska jag, min syster och Pontus fira henne med grillning på stranden, jordgubbar och kakor till efterrätt, kubbspel, kortspel och självklart bad. Kommer bli hur mysigt som helst! Vädret är dessutom underbart!

Yes, I'm selfish. I don't want to share you with people

Idag har det varit en bra dag faktiskt. Även om mitt humör inte alltid varit på toppen så har det varit nice ändå. Fotograferingen gick hyfsat bra, trots att varken klänning eller klackskor är min grej. Det var bra för att vara första gången han fotade! Förutom fotograferingen så har vi varit vid motorträffen i stan, en träff där man ställer sig och visar upp sin bil om man vill. Det är allt från gamla bilar till omgjorda bilar. Ett måste för alla bilintresserade. Jag kan lova er att Pontus kom till himmelriket när vi kom dit, haha! 
 
Nu ska vi mysa ner oss framför The Big Bang Theory med polly, dricka och osthjärtan. Mums! Ett perfekt avslut på den här dagen. I morgon händer det en del saker också, men mer om det då! 

Grattis på din födelsedag ♥

Jag vet att du kommer hata mig när du ser den här bilden,men hata på! Kommer ändå inte ta bort den.
PUSS PÅ DIG OCH HA EN JÄTTEBRA FÖDELSEDAG!

That summer feeling

Hej på er! Jag och Pontus ska strax åka ner till stan för en liten fotografering. Denna gången är det faktiskt jag som ska vara framför kameran och Pontus ska agera fotograf för första gången, så vi får se hur det går, haha! Fick hem en jättefin klänning igår som jag tänkte försöka få lite fina och somriga bilder med. Det är underbart väder idag, så det är det inget fel på i alla fall! 

Kvällens planer

Ska strax ta bussen och kila ner till stan och möta upp Pontus vid tågstationen. Det är riktigt fint väder så vi tar oss nog ner till stan sen och tittar på konserten. Det är varmt så jag vill ha shorts och linne, men jag vill inte slåss med myggen så det får nog bli jeans och t-shirten på bilden samt skinnjacka. Haha. Ska bli så mysigt att ha honom här, och som vanligt kommer jag ta vara på tiden och lägga all fokus på honom och oss. 

Utmaning - 8 sanningar om dig

Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.
 

1. Min största rädsla är att prata i telefon och åka tåg.
2. Jag är förlovad och min pojkvän bor mer än 30 mil ifrån mig.
3. När jag började medialinjen på gymnasiet så var jag inte ens intresserad av något inom media.
4. Jag blev hundbiten i ansiktet när jag var 7 år och har två ärr efter det.
5. Jag lider av Kronisk Daglig Huvudvärk och har gjort det i 6 år. 
6. Min största dröm är att flytta utomlands och jobba som fotograf. Helst på Gran Canaria.
7. House M.D och The Mentalist är två serier jag aldrig kan få nog av. Kan titta på serierna om och om igen och ändå inte tröttna.
8. Jag har otroligt svårt att släppa in människor i mitt liv, så jag försöker alltid intala mig själv att jag klarar mig bättre utan någon annan. Det är därför jag inte umgås med så många personer och det är därför jag alltid är ensam i skolan. 
 
JAG UTMANAR:
Linnéa, Pontus, Evah, Dan, Angelica, Malin, Elina och Ida.

Before I die... #3

When one door of happiness closes, another one opens; but often we look so long at the closed door that we don't see then one which has been opened for us

God morgon! Börjar dagen med en Diet Shake och sen ett hårt gympass! Träningen igår gick riktigt bra och jag skadade mig inte på något sätt, härligt! Så idag kör vi ca 45min på löpbandet och sen armar och rygg hade jag tänkt. Låter som en bra idé! Ikväll kommer Pontus hit och det ska bli skönt att träffas igen, har verkligen saknat honom! Om vädret är bra ikväll så tänkte jag ta med honom till konserten som är i stan, kika runt och umgås med lite folk. Det här kan nog bli en rätt bra dag! 

Keep calm and go to the gym

Efter att jag hade lämnat tillbaka böckerna till skolan tidigare idag så har jag bara sovit och tittat på film. Är enormt sliten och trött, men tänkte ändå dra mig iväg till gymmet och göra någon nytta. Tror faktiskt jag kör legday idag. Sist jag gjorde det så vred jag knät och mina lår låste sig, vi får väl hoppas att det går bättre den här gången, haha. Skulle det inte funka så får jag köra någonting annat helt enkelt!

Tips på snygga bikinis, rabattkod & tävling!

Bikini 1 | Bikini 2 | Bikini 3 | Bikini 4 | Fler bikinis hittar ni på www.gomdajuveler.se
 
Tänkte tipsa er om några snygga bikinis nu till sommaren! Min favorit av de här fyra är den leopardfärgade faktiskt, älskar leopardfärgat, så sjukt snyggt! Tänk er dessa bikinis till en brun kropp - lovely! Har ni någon favorit? Tycker ni att jag ska tipsa om fler snygga bikinis till sommaren? 
Glöm inte bort att ni får 250kr rabbat om ni anger koden BERGLUNDTHERESE i kassan när ni handlar för minst 800kr! 
 
När jag ändå tipsar om dessa snygga bikinis så kan jag passa på att tipsa om att Gömda Juveler just nu har två tävlingar på Facebook där man vinner en snygg bikini och en riktigt snygg bh! Klicka HÄR för att komma till deras Facebooksida och för att delta i tävlingarna! Eller så kan ni klicka på bilderna nedanför.
 

Vackra Linnéa Fredriksson

Här ovan ser ni två bilder från gårdagens fotografering! Jag vet inte varför, men jag älskar de här två bilderna. Jag verkligen älskar när personerna skrattar på bilderna, det blir en sån glad känsla när man tittar på dem sen. Och bilderna ser så fridfulla ut på något sätt. De här två bilderna är några av mina favoriter faktiskt. Ska visa er de andra också så småningom. Och Linnéa, du får säga vad du vill om bilderna, du är vacker på dem allihop!

Gratis design #3

Fixade i ordning Linnéas blogg idag och här ovan ser ni headern jag fixade. Hon är riktigt nöjd och det känns bra! Hon har lånat en gratis design som jag har fixat lite småsaker på, så som profilbild, typsnitt, färger osv. Är lite småsaker kvar att göra dock, men annars är den så gott som färdig. Nu får vi hoppas att hon börjar att blogga på riktigt igen! Vad tycks om headern?

Don't leave something good to find something better, once you realize you had the best, the best has found better

Måndag morgon igen och jag startar dagen med en Diet Shake innan jag gör mig i ordning. Tänkte dra till skolan och lämna in böcker, men i sista minuten kom jag på att det inte är förrän i morgon som jag ska dit.. Vad jobbigt.. Annars så händer det ingenting speciellt idag, ska fixa en header åt en vän och sen ska jag tvinga iväg mig till gymmet ikväll. Har varit ledig hela helgen från gymmet, så det är dags att ta tag i träningen igen! Ska redigera lite bilder från fotograferingen igår också, riktigt kul! Älskar när mina modeller blir bra på bild! 
 
Du har väl inte missat tävlingen där tre stycken vinner ett varsitt presentkort? [länk]
Du har väl inte missat att du får 250kr rabatt om du anger min kod i kassan hos gomdajuveler.se? [länk]

Fotograferat Linnéa i stan

Träffade Linnéa på stan idag och hade en liten fotografering i det härliga vädret. Vi tänkte först bara fota lite här och där, men hon glömde sin kamera hemma så vi valde att ha en liten porträttfotografering istället på olika platser runt om i stan. Jag tog en hel del bilder och vissa blev riktigt bra! Hon är en strålande modell också, vilket gör det ännu roligare! 

People said I've changed. Well, here's the truht. I grew up. I stopped letting people push me around all the time. I learned that you can't always be happy. I accepted reality

Everybody searching for a hero, people need someone to look up to. I never found anyone who fulfilled my needs. A lonely place to be and so I learned to depend on me. I decided long ago, never to walk in anyone's shadows. If I fail, if I succeed, at least I'll live as I believe. Not matter what they take from me, they can't take away my dignity. 

Sneak peak från dagens fotografering

Här är en sneak peak från idag. Träffade Sebastian en stund och det har varit riktigt bra väder hela dagen så vi tog en liten fotorunda. Brukar alltid fota allt jag ser, men idag satsade jag mer på porträttfotografering. På senaste tiden har jag fastnat för just porträttfotografering, så istället för att fota allting idag så satsade jag just på det. Behöver fortfarande mer träning, men några bilder blev bra i alla fall!

En som älskar mjukglass!

Det finns två saker som Bebis verkligen tycker om - att äta mjukglass och åka bil, haha. Pappa är "känd" på Bergvik för att köpa mjukglass till Bebis. Han får inte mjukglass särskilt ofta, men när han får det så är han överlycklig! Någon mer som har ett husdjur som älskar mjukglass eller någonting annat annorlunda?

You decide every moment of every day who you are and what you believe in. You get a second chance, every second

God morgon! Lördag idag och vädret är strålande, nästan 30 grader varmt ute! Har inga direkta planer för dagen, mer än att jag inte ska gymma, så vi får se vad dagen bjuder på! Enligt väderprognosen ska det bli regn och åska under dagen, men det återstår att se. Ska nog träffa en gammal vän en stund och ta en liten fotorunda som vi alltid gör. Börjar dock tröttna på att fota runt i Karlstad, har nog fotat på varenda ställe snart, haha.