Dear monday, I want to break up. I'm seeing tuesday and dreaming about friday. Sincerely, it's not me, it's you

Det kommer inte bli någon bra uppdatering den här veckan. Jag har fullt upp med möten, praktik och begravning. Och för att vara helt ärlig så har jag tröttnat lite på att blogga. Jag älskar att skriva och dela med mig av saker till er, men jag är enormt trött på den här bloggportalen och känner att jag vill byta nu direkt. Jag vill få en ny och fräsch start på en annan bloggportal. Jag har hittat en bloggportal som jag tänkt prova att vara på. Man kan flytta över bloggen dit, men jag tror att jag börjar om på nytt. Känns bäst så. Men jag ska göra i ordning den och sånt innan jag byter, och jag kommer att säga till här innan.

Tills jag har fixat bloggen jag kommer byta tull så kommer jag självklart uppdatera och svara på kommentarer, men inte lika mycket. Ni får jättegärna tipsa mig om ämnen ni vill att jag tar upp i bloggen. Vad vill ni se mer av?


Anonym    •     •  

Då ser vi fram emot nått nytt=)) Begravning är aldrig kul:( Önskar dej en mycket fin midsommar!

Svar: Detsamma!
LIL' BABUSTYLE

Erika    •     •   http://icanpikan.blogg.se

Gillar rubriken, haha :)
Vad är det du inte gillar med denna portalen?

Svar: Den är väldigt tråkig, krånglar ofta (för mig i alla fall) och den känns inte så seriös längre. De lyfter också fram samma bloggar hela tiden istället för att ge andra en chans. Jag har varit på den här bloggportalen i flera år (långt innan jag skaffade den hör bloggen) och det kändes bättre då. Nu är jag redo att testa någonting nytt!
LIL' BABUSTYLE

Blondina    •     •   http://nouw.com/blondina

Kanske du kan lägga upp mer videos om musik du gillar, smink tips, musikvideos om hiss och diss, kanske om nätmobbning etc :)










Kom ihåg mig?