I just don't have enough middle fingers for this night

Och så var det helg igen. Den här veckan gick snabbare än jag trodde den skulle göra. Jag har haft en helt okej dag. Eller, den har varit bra. Fint väder, chilldag på praktiken, ätit glass, tagit en långpromenad med Bebis. Sen gick allt helt fel. Hade planerat min kväll i minsta detalj, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig så jag struntade i allt istället. Och nu är mitt humör på botten bara för det. Saken är den att när någonting går fel eller någonting ändras i planeringen så blir allt helt fel för mig, det funkar inte så. Det ska bli så som jag planerat, annars kan det förstöra min dag och några dagar framöver. Äckligt irriterande faktiskt. Blöööööh.
 
Men så är det alltid. Det är väldigt sällan jag har både en bra dag och bra kväll. Väldigt ofta jag har en dålig dag och dålig kväll. Härligt, huh? Ofta när jag har en bra dag så har jag en dålig kväll. Underbart.
 
Så, nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag orkar inte bry mig om något jag skulle göra ikväll eftersom en sak gick fel. Jag hatar när det blir så. Jag hatar när någonting ändras och jag hatar att jag irriterar mig på det så mycket att det förstör allt. Och vet ni vad det konstiga är? Att det här är en sån liten grej att det lätt skulle kunna ersättas egentligen och jag skulle kunna göra allt annat inom min planering, men det funkar inte så för mig. Det kan inte gå fel i sista minuten. ÅÅÅÅÅH, skitkväll. Nu skiter jag i det här, lägger mig ner och tittar på någon dålig serie och tycker synd om mig själv (fast det egentligen inte är så synd om mig). Over and out#inteallspådåligthumörföringenting
 
Jag har en hel del kommentarer att svara på, men jag svarar på dem en annan dag när jag känner för det. Men fortsätt kommentera, ni är helt underbara!


Moa    •     •   http://PhotoMP.blogg.se

Vad trist... Hoppas att dagen imorgon blir lite bättre ändå :/

Svar: Ja :)
LIL' BABUSTYLE

Julia Wisniewska    •     •   http://wisniewskajulia.devote.se

Jättefin bild:)

Svar: Tack!
LIL' BABUSTYLE

Sarah    •     •   http://CheerSarah.devote.se

Sjukt skönt att de e helg :)

Svar: Ja. :)
LIL' BABUSTYLE

Boel    •     •  

Vad jobbigt :( har också svårt när planeringar förändras, blir liksom helt fel då...

Svar: Ja, eller hur...
LIL' BABUSTYLE

Skogsraah ☾    •     •   http://skogsraah.se

Förstår precis din känsla. Det behövs inte mycket till ändring för mig för att hela dagen ska bli förstörd. Väldigt jobbigt :/ Hoppas det blev bättre!

Svar: Ja... den blev inte bättre. Var på så dåligt humör att jag gick och la mig, hah
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?