Två bra dagar

Shuuuuue! Jag har haft två bra dagar (hur ofta händer det!?) på rad. Najst! Vädret har varit så underbart och jag har fått färg (läs: röd färg). Igår var jag på bio med Sis, och helt spontant köpte vi biljetter till filmen Disney Tomorrowland: A world beyond bara 10min innan filmen började, heh. Fick skynda oss in till affären bredvid och köpa godis (ett måste på bio!) och så sprang vi ner till biosalongen. Vi hann i tid. Det ni! Filmen var faktiskt riktigt bra, lite seg ibland, men bra. Och en av mina favorit skådespelare är med filmen, Hugh Laurie. För er som inte vet så är spelar han huvudvkaraktären i serien House, som för övrigt är en av de bästa serierna eeeveeer.
 
Så idag då. Underbart väder idag igen och efter praktiken mötte jag upp Iggy i stan för lite mycket födelsedagsfika. Jag hade tänkt mobilblogga, men glömde bort det, heh. Glömmer väldigt mycket nu på sista tiden. Skärpning! Vi hade det supermysigt och pratade om allt och ingenting och åt massa gott. Är så glad att jag har den kvinnan!
 
Såååå, nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen blir det serie. Hade tänkt svara på era fina kommentarer, men jag orkar verkligen inte just nu. Ska försöka göra det i morgon, oki? Gooodie.


Emma    •     •   http://engstromemma.devote.se

Kul att göra spontana saker och tycker den filmen verkar vara så bra! :D

Svar: Den var bra! :)
LIL' BABUSTYLE

Kimmey    •     •   http://bimbolie.blogg.se

Bra att du gillade filmen! Jag gillade den inte :)

Svar: Okej :)
LIL' BABUSTYLE

BeckaBubblegum    •     •   http://annorlundamenvanlig.blogg.se

Vad fint ditt hår är! =)

Svar: Tack så mycket! :)
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?