Six days left

Det är 6 dagar kvar tills jag fyller år, så nu i sista stund har jag kommit på några saker jag önskar mig. Har fått frågor från olika håll, men aldrig kunnat svara. Så här har ni!
 
Samsung galaxy s4 (vit). Eller någon annan liten och snygg mobil som fungerar bra och som det finns skal till. Min Iphone krånglar och garantin har gått ut i princip, så en ny mobil skulle inte skada.
En svart bandeau bh. Alltid bra att ha de dagar det är varmt ute och man inte orkar ha på sig en vanlig bh.
Presentkort. Kan alltid vara bra att ha. Kanske hm, gina tricot, lindex, stadium, lager 157, cubus, bikbok, sf bio etc. Eller på någon sida på internet. 
Pengar. För en som är arbetslös och inte har någon inkomst men som har räkningar att betala är detta ett bra val. Dock är jag bra på att slösa pengar, så var noga med att veta varför du ger mig pengar isf. 
Iphoneplånbok eller ett leopardskal till iphone. Om jag inte får en mobil (100% säker på att det inte lär hända) så vill jag ha detta till min iphone. Får den inte att fungera bättre, men den blir lite snyggare.
The Mentalist och/eller House M.D (serier) på DVD. Skulle inte sitta helt fel, älskar båda serierna och vad är mysigare än att ligga inne och titta på en bra serie? 
En resa. Kanske en dagsresa till Stockholm och skansen? Eller Göteborg och universeum? Eller en weekendresa? Eller någonting annat. Var beredd på att jag inte kommer åka själv! 


Louisa    •     •   http://loouisas.blogg.se

Vilken fin blogg du har! :D

Svar: Tack! :)
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?