Klickat hem

Det här med vitaminer har jag aldrig varit bra på att ta. Sen några månader tillbaka så dricker jag C-vitamin varje dag, vilket har fungerat för mig alldeles utmärkt. För några månader sen så skickade jag efter B5 Pantontensyra som ger en finare hud, hår och naglar, samt motverkar trötthet. Den har fungerat jättebra och jag är riktigt nöjd! Så i helgen klickade jag hem den här lilla burken från Svensk Hälsokost för att prova. Den ska vara bra för skelettet och att ta D-vitamin under vinterhalvåret är väldigt bra, då solen inte lyser lika starkt och kan därför inte ge oss den D-vitamin vi behöver. Det verkar vara helt klart värt att prova i alla fall!
 
När jag har provat denna produkt så kommer jag skriva ett inlägg där jag berättar vad jag tycker om den, då många av mina läsare gillar dessa inlägg. Har tidigare skrivit ett inlägg om B5 Pantontensyra som blev väldigt uppskattat! Ni finner inlägget här


veronica eriksson    •     •   http://vveronicas.com/

Ska nog också testa :) Kram

Svar: Nice! :)
LIL' BABUSTYLE

Amanda    •     •   http://amandadudas.blogg.se

B5 pantontensyra, ger den verkligen bättre hud? Och hur menar du med bättre hud alltså finnar och sånt? :)

Svar: Den ger finare hud. Den motverkar acne också. Jag kan inte så mycket om vitaminer direkt, men jag har tagit dessa i några månader och jag tycker att det har hjälpt. Kan inte mycket om hud och hår och sånt, men får inte acne ofta alls och det jag har märkt att den motverkar trötthet väldigt bra. :)
LIL' BABUSTYLE

Annelie Hedman    •     •   http://elefantnytt.se

D3 vitamin är bra. En viktig vitamin. Överdosera inte enskilda vitaminer. Det är inte bra. Då är det bättre att ta vitamin kvinna där alla vitaminerna finns :-). Enskilda Bvitaminer ska man bara ta under en kort period. Jag rekommenderar så fall att du tar vitaminer med alla B-vitaminerna i. B1 till B12.

Svar: Åh, tack så mycket för tipset! Jag kan ingenting om vitaminer, tar det jag tycker låter bra, haha. ;) Det där lät dock som väldigt många vitaminer... jag tycker det är jobbigt att hålla reda på och komma ihåg att ta c-vitamin och B5 vitamin...
LIL' BABUSTYLE

Julia    •     •   http://jjuliees.blogg.se/

Hoppas dom funkar bra :)

Svar: Det hoppas jag med :)
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?