Sometimes you just need to distance yourself from people. If they care, they'll notice. If they don't, you know where you stand

Shit, är klockan redan kvart över åtta? Hur hände detta?! Jag har verkligen tappat tidsuppfattningen sen jag fick tillbaka mina sömnproblem. De senaste nätterna har jag inte somnat förrän vid fem på morgonen, jättejobbigt...Idag har jag jobbat med ansökningen till Spanien, det går framåt och nästa vecka ska jag skicka in den. Är så taggad! Vill verkligen åka i sommar, så jag hoppas på det bästa! 
 
Nu ligger jag i sängen och tittar på The Mentalist. Underbar serie, så glad att det börjat på tv igen! Jag avslutar den här dagen med lite melon och jordgubbar framför Efterlyst sen. Låter som en bra kväll. Sen ska jag försöka sova, om jag nu lyckas. Vore bra eftersom jag ska upp tidigt i morgon. 


Jen    •     •   http://rnbme.blogg.se

Hoppas att det går bättre att sova! Älskar the mentalist jag oxå :)

Svar: The Mentalist är bäst! :D
LIL' BABUSTYLE

kaffehörnan    •     •   http://www.kaffehornan.se

Vad gott och nyttigt. Hoppas du får sova

Svar: Det gick lite bättre i natt!
LIL' BABUSTYLE

Gilla    •     •   http://trebgilla.blogspot.com

Hoppas att dina drömmar slår in. Var i Spanien hade du tänkt dej att vara?. Spanien är ju stort. Vi har varit i Barcelona och blev väldigt förälskade i den stan. Så har vi varit många gånger på Tenerifa och Puerto de la Cruz. Härligt! Nästa resa vi ska ta är till Mallorca, Palma Nova. Där trivs vi också.

Sv: Man kan känna att man har sitt hem på mer än ett ställe.

Kram/Gilla

Svar: Jag ska söka till olika ställen i Spanien, bland annat Madrid och Barcelona. Men också till Gran Canaria och Tenerifa. Får se vart jag hamnar, huvudsaken är att det är i Spanien! :)
LIL' BABUSTYLE

Malin    •     •   http://frozenvanilla.blogg.se/

Sv: Härligt, det är bara bra. :)

The Mentalist är riktigt bra!

Svar: The Mentalist är bäst! :D
LIL' BABUSTYLE

Isa    •     •   http://isajohansson.blogg.se

Gillar rubriken, så fin du är<3
Jobbigt med sömn problem:/
Fin design:D

Sv: Tackar!
Jaha okej:)
har käka middag med en kompis sen tagit promenad:)

Svar: Tack så mycket!
LIL' BABUSTYLE

The Revolt    •     •   http://TheRevolt.blogg.se

Du har väldigt fint hår måste jag säga! :o Hur länge sedan var det du klippte dig (bortse från att klippa topparna då)? :o För vill ocå ha långt hår men det tar as lång tid! >.<

Svar: jaa! haha Ännu en likhet mellan oss alltså! XD hahah ^^ Vad funderar du på att söka in till? :o Elr du kanske ska dra iväg på volontärjobbresan iår?:o

Svar: Tack så mycket! Alltså,grejen är den att jag inte tar hand om mitt hår alls. Jag klipper mig inte särskilt ofta, klipper inte ens topparna tre gånger om året, haha! Det är ingen idé för mig då mitt hår växer så snabbt. Färgar jag håret så får jag utväxt efter bara några dagar, det är helt sjukt! Jag liksom plattar håret utan skydd, använder billigt schampoo och balsam, använder ingen särskild hårdborste, använder inte hårinpackning, jag är dålig på att dricka vatten och jag borstar mitt hår när det är blött.. haha. Så jag gör ingenting för att det ska växa.. :/
Jag hoppas på att jag får åka redan i sommar, sen blir det kanske att plugga när jag kommer hem. Funderar på massor, vet inte riktigt vad. Jag tänkte gå olika psykologikurser, eller fler fotokurser (är utbildad fotograf men man kan ju alltid lära sig mer!), journalistik osv. Har faktiskt ingen aning, haha!
LIL' BABUSTYLE

The Revolt    •     •   http://TheRevolt.blogg.se

Du har väldigt fint hår måste jag säga! :o Hur länge sedan var det du klippte dig (bortse från att klippa topparna då)? :o För vill ocå ha långt hår men det tar as lång tid! >.<

Svar: jaa! haha Ännu en likhet mellan oss alltså! XD hahah ^^ Vad funderar du på att söka in till? :o Elr du kanske ska dra iväg på volontärjobbresan iår?:o

Svar: Tack så mycket! Alltså,grejen är den att jag inte tar hand om mitt hår alls. Jag klipper mig inte särskilt ofta, klipper inte ens topparna tre gånger om året, haha! Det är ingen idé för mig då mitt hår växer så snabbt. Färgar jag håret så får jag utväxt efter bara några dagar, det är helt sjukt! Jag liksom plattar håret utan skydd, använder billigt schampoo och balsam, använder ingen särskild hårdborste, använder inte hårinpackning, jag är dålig på att dricka vatten och jag borstar mitt hår när det är blött.. haha. Så jag gör ingenting för att det ska växa.. :/
Jag hoppas på att jag får åka redan i sommar, sen blir det kanske att plugga när jag kommer hem. Funderar på massor, vet inte riktigt vad. Jag tänkte gå olika psykologikurser, eller fler fotokurser (är utbildad fotograf men man kan ju alltid lära sig mer!), journalistik osv. Har faktiskt ingen aning, haha!
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?