It's just me, myself & I

Allow me to take the blame. Everything I did, I did it all by myself, it was just me, myself and I.
Couldn't believe the things I went through, because of all my wrong doings, it was me, myself and I.
Tryin' not to worry about a thing, but it's hard when I put it all on myself, it was me, myself and I.
All the trouble I got myself in, it was up to me, couldn't depend on no one but me, myself and I.

Ain't got nobody to turn to, can't complain 'cause nobody can burn you, why must it be me, myself and I?
Even though it felt good to be alone, it didn't feel good to walk in my home and it's just me, myself and I.
'Cause often times I feel like I'm all alone in this world and I don't have no one, but me, myself and I...


Anonym    •     •   http://www.nattstad.se/Lindalinnros

fin!

Svar: Tack!
LIL' BABUSTYLE

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]    •     •   http://pinkpiercings.se/

svar: Mobbning är jobbigt, jag blev utstött och folk spelade på mina känslor och körde med mig. Vad äre som fick din sjukdom att bli kronisk då, eftersom du inte gick nån hjälp? Va det så att ingen trodde dig alltså?

Men va sjukt, en psykolog ska ju hjälpa människor, inte göra det värre! :o Men våga pröva med en psykolog igen då, våga satsa, hjälper det inte, ja då vette fan.

Ne jag vet att man själv ska tro på sig själv, men nu handlar det ju om min familj som inte tror på mig och vänder mig ryggen för sanningen, klart jag vill att dom ska veta sanningen och inte bli typ hjärntvättade som jag blev.

Nej nej alltså så menade jag inte, du ska vara stolt över att du fick enbart ärr och inget mer allvarligt, som att du kunde ha blivit blind t.ex. Ah men så bra då :)

Svar: Jag har aldrig riktigt kallat det som att jag blivit mobbad. Jag vet inte varför, jag värderade det inte så högt antar jag. Min sjukdom blev kronisk eftersom ingen gjorde någonting. Jag fick inte hjälp i skolan, tvärtom - jag fick stressa mer och alla satte press på mig. Detta utvecklade min sjukdom enormt. Jag fick inte den hjälpen jag behövde helt enkelt. Hade jag fått hjälp från början så hade min sjukdom kanske inte varit kronisk, utan de hade kanske kunnat komma på någonting i tid för att lindra det. Ingen trodde på mig. Inte mina föräldrar heller i längden. Jag har mest varit en plåga för dem, helt ärligt. Men de har stått ut med mig. Min pappa har aldrig stöttat mig eller funnits där, han var faktiskt en av dem som satte enorm press på mig. Men mamma har försökt att stötta mig, men i längden blir det ju jobbigt för henne också. Ingen är så stark att man alltid kan vara till hand för andra. Jo, vill du att de ska veta sanningen så säger man den ju. Jag menade bara att är det så att de inte tror dig, så finns det inte mycket man kan göra. Att man tror på sig själv gör att man kommer långt, även om det är kämpigt. Jag hoppas att din psykolog hjälper dig och att du får någon som verkligen tror på dig.
LIL' BABUSTYLE

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]    •     •   http://pinkpiercings.se/

svar: Okej, då förstår jag bättre, stress är fan inte bra överhuvudtaget :/

Precis som med min pappa, fast hans fru va jag ju rädd för så jag vågade inte säga nåt till pappa, men han verkar inte fatta än idag vad som faktiskt har hänt och hur jag mådde och mår, puckade gubbe liksom. Min mamma har mest stått maktlös och sett på allt, men jag har alltid kunnat säga allt som har hänt till henne och hon läser min som en öppen bok och så kan jag inte ljuga.

Jo jag har ju försökt, men dom är väl rädda att den ska komma ut så folk får veta. Hade jag inte haft min mamma eller släkten på hennes sida vid min sida under hela helvetet så vette fan vad som hänt

Svar: Det är hemskt när en närstående inte förstår hur man mår eller vad man går igenom. Sånt ska man förstå som förälder även om inte barnet säger någonting. De kanske inte kan förstå exakt vad som pågår, men de måste ju ändå förstå att någonting inte står rätt till... Ja, min mamma har varit maktlös hon med, på den tiden min pappa pressade mig. Hon liksom bara såg på, hon vågade inte göra någonting. Eller ville inte. Jag vet inte vilket. Men det blev bättre efter att jag var tvungen att sluta fotbollen. Pappa var väl inte världens gladaste då, han ansåg att fotbollen var viktigare än skolan och min hälsa. Ingenting annat brydde han sig om. Han hade stora planer för mig - jag skulle bland annat bli fotbollsproffs för annars var han inte stolt över mig. Men som sagt, det blev bättre efter att läkaren berättade att jag inte längre kunde spela fotboll. Jag är glad att du har haft din mamma och hennes sida av släkten på din sida. Och jag hoppas på att din psykolog försöker förstå och hjälpa dig. Ingen ska behöva gå igenom sånt som både du och jag gått igenom, men tyvärr händer det allt för ofta...
LIL' BABUSTYLE

Malin    •     •   http://frozenvanilla.blogg.se/

Sv: Ja, verkligen. :) Ska skriva om produkterna
när jag testat dem.

Låter som en härlig kväll, jag ska
kolla på en serie. :)

Svar: Härligt!
LIL' BABUSTYLE

Emma Grann Fotografi    •     •   http://emmagrannfotografi.blogg.se/

Fin bild!

Svar: Tack!
LIL' BABUSTYLE

Isa    •     •   http://isajohansson.blogg.se

gillar texten


Sv: Ja den är riktigt god du borde testa:D
Dom hundarna är verkligen svåra ja, det är ju som såkallade "kamp" hundar de krävs mycket tid till såna.
Ska man ha hund måste man veta hur mycket tid man har osv att lägga ner på hunden

Svar: Texten är ifrån en av Akons låtar. Jag älskar hans texter. Många av dem stämmer in på mig och mitt liv perfekt.
LIL' BABUSTYLE

Emma Broberg    •     •   http://emmaex.blogg.se/

<3

Svar: <3
LIL' BABUSTYLE

Milina Salihodzic - En rakad feminist    •     •   http://milina.blogg.se

fint!

Svar: Tack!
LIL' BABUSTYLE

The Revolt    •     •   http://TheRevolt.blogg.se

Bilden var väldigt fin :o vet inte varför, men det är ngt med den som jag gillar :o

Svar: Tack så mycket!
LIL' BABUSTYLE

Sabina    •     •   http://sabinave.for.me

sv: Jaa visst var dom fina :D

Superfin bild!!

Svar: Tack!
LIL' BABUSTYLE

Ida Edström - Östersunds största blogg.♛    •     •   http://nattstad.se/tjejenida

världens bästa tessi <3

Svar: Världens bästa Ida <3
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?