En aning beroende

Mår inte så bra just nu, huvudvärken är inte på sin bästa sida idag och jag känner mig allmänt stressad. Jobbig dag. Har pluggat en del under förmiddagen, men även det har gått dåligt. Så nu ska jag lägga mig under täcket några timmar och titta på The Mentalist, sen ska jag försöka plugga psykologi som ska vara klart i morgon. Ja men visst, det här kommer gå bra..
 
Någon mer än jag som har lätt att bli beroende av saker? Jag kan bli beroende av ALLT! När det gäller serier så är House M.D min absolut största drog, och kort därefter kommer The Mentalist och the big bang theory. Någon av mina fina läsare som är beroende av någon serie? Eller som gillar House eller The Mentalist?


linah brown    •     •   http://broownskin.blogg.se/

sv; haha jaha okej^^
huvudsaken är att man tränar o mår bra ;D

Svar: Ja, precis! :D
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?