Så byter du tema på Facebook!

Har ni också tröttnat på den gamla, tråkiga Facebook-looken? Här ovan ser ni min nuvarande Facebook, hur nice är den inte!? Älskar den rosa söta designen, passar mig perfekt! Nu tänkte jag dela med mig av tipset till er fina läsare, så att ni också kan ändra tema om ni vill! Finns massor av coola, snygga, söta och roliga teman. Finns med bland annat One Direction!
 
För att ändra tema på Facebook: 
• Du måste ha Google Chrome som webbläsare (tror det går med Firefox, men är inte säker!)
• Du går in på den här sidan [länk]
• Du väljer det tema du vill använda.
• Tryck på "Install with Stylish" och godkänn det som kommer upp. (det är även den knappen du trycker på när du vill ladda ner ditt tema)
• Gå till din Facebook och titta längst upp i högra hörnet bredvid läsaren så finns det en "knapp" som är en S-symbol. Där hamnar alla teman som du väljer att använda!
• Om du trycker på S-knappen där du har ett tema, så står det om du vill använda temat, inte använda det eller radera det. Det tema du inte ska använda ska du trycka på "Disable" innan du byter. Om du inte gör detta så kommer båda teman att synas! Du kan när som helst byta tillbaka till vanliga Facebook-temat eller andra teman genom att trycka "Disable" på det du vill byta bort och trycka på "Enable" på det temat du vill använda!
 
Hoppas ni förstår och gör ni inte det så är det bara att slänga iväg en kommentar så ska jag försöka förklara så gott jag kan! Det är självklart gratis och det är inte många som vet om det här faktiskt. Hoppas ni gillar tipset!
 
Klicka på bilden för att komma till min Facebook! Jag accepterar inte som vän, men du får gärna följa mig! Självklart kan jag följa dig tillbaka om du vill det!


elinn    •     •   http://nattstad.se/elinnjl

super ledsen för sent svar! vinnaren till veckans blogg kommer upp på söndag, jag har haft för mycket att göra!

Var gärna med i min tävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort från caseapp på 150 kr! :D

Svar: Ska kika!
LIL' BABUSTYLE

Sara - Hold on be strong    •     •   http://saraleasofia.blogg.se

åh såå fint :D bra inlägg!! :)
sv: åh men visst :D
kram

Svar: Tack!
LIL' BABUSTYLE

JUNITJEJ    •     •   http://www.junitjejen.se

Tack för tipset!

Svar: Kul att du gillar det! :)
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?