Klänning från Gömda Juveler Fashion

Den här moderna tunikan/klänningen låg i ett paket som jag fick hem igår från www.gomdajuveler.se. Den är inte direkt i min smak men den passar bra nu när det snart är höst, färgerna brukar ju se ut såhär då. Den är stilren och har ett snyggt skärp i midjan. Jag kände mig dock obekväm i den då den inte är så stretchig, men förutom det så är den skön att ha på sig. Hittade inte den på deras hemsida nu, men jag hittade en liknande som ni finner här
 
Passa på nu när det fortfarande är rea på massor av varor och dessutom har de "Veckans erbjudande" varje vecka och den här veckan är det en snygg höstkappa! Klicka här för att komma direkt till den. Glöm inte att ni får 250kr rabatt när ni handlar för minst 800kr och anger koden BERGLUNDTHERESE i kassan!











Kom ihåg mig?