Tillbaka på blogg.se

Från och med nu kommer jag att blogga här på blogg.se istället för på Nattstad. Som ni minns bytte jag portal i somras för att blogg.se krånglade hela tiden, men även om tiden på Nattstad har varit bra, så kommer jag att fortsätta här istället. Den simpla anledningen är att Nattstad har enormt dålig kvalitet på bilderna man lägger upp, och jag som är intresserad av foto stör mig väldigt mycket på det. Jag har alltså gjort en helt ny blogg istället för att gå tillbaka till den gamla. Känns bättre att börja om på nytt!
 
Jag håller fortfarande på med designen från & till, och ändrar lite småsaker här och där. Är inte riktigt nöjd och är så ovan blogg.se och deras designer och kodmallar (stor skillnad om man jämför med Nattstad!!), men förr eller senare blir jag väl klar. Det får ta den tid det tar helt enkelt. Hah.


kaffehörnan    •     •   http://www.kaffehornan.se

Roligt du bytade tillbaka till blogg.se

Svar: Ja, visst är det! :)
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?