New in - ett snyggt linne från Gömda Juveler

Fick hem det är supersnygga linnet igår från www.gomdajuveler.se. Det är ett linne av kortare modell med ett snyggt tryck fram samt ett snyggt spänne på höger axel. Linnet är bekvämt och passar fint till svarta eller vita jeans! Ett perfekt linne för den som vill sticka ut från mängden och inte ha på sig något som alla har! 
 
Jag fick hem en klänning för ett tag sen också, och den kan ni se i det här inlägget och även läsa lite om den. Jag måste bara säga att jag älskar deras kläder, riktigt snygga till bra priser! Rekommenderar den sidan till er där ute, stora som små, gamla som unga! Helt klart min favoritsida när det gäller kläder! Dessutom har Gömda Juveler just nu en fantastisk rea på ett stort urval av deras kläder och man finner massor av varor för endast 99kr! Klicka HÄR för att komma till hemsidan!  
 
 » Ni glömmer väl inte att ni får 250kr rabatt när ni handlar för minst 800kr och anger koden BERGLUNDTHERESE i kassan? «
 
Gömda Juveler brukar också lägga ut tävlingar på Facebook där man får chansen att vinna snygga kläder och presentkort! För att inte missa deras tävlingar kan ni gilla dem på Facebook! [länk]


Frederika    •     •   http://friickii.blogg.se

Snygg!!

Svar: Visst är det!
LIL' BABUSTYLE

Lina - A Film and TV Freak Like Me    •     •   http://afreaklikeme.blogg.se/

Får man fråga hur lång du är och hur mycket du väger? För jag tycker du verka ha samma kroppsform som mig =) Men skillnaden är den att du ser smalare ut och inte alls lika plufsig som en annan gör i alla de kläder som man tar på sig.

SV: Jag hinner inte se alla filmer i den takten som jag köper dom, så listan bara växer och växer =)

Jag är emot nedladdning när det kommer till film, jag vill ha de uppradade snyggt i hyllan =) Plus att man måste stödja filmindustrin annars finns det ju snart inga filmer att se. Men serier laddar jag däremot ner i väntan på en stor fet megabox som innehåller alla avsnitt. Så de jag laddar ner köps i slutändan ändå och man orkar ju inte vänta i 1 upp till 12 år innan man kan se serien i fråga.

Svar: Jag är 163cm lång och är lite överviktig. (gillar inte att prata om vikten, försöker inse att den inte är så viktig) Men det har jag alltid varit. Jag ser dock ut att väga mindre än vad jag gör. Men jag har korta ben och ganska lång överkropp. Rätt stora bröst, breda höfter och breda axlar (om det nu skulle hjälpa dig). Jag tycker inte jag ser så smal ut på bilder, fast det är heller ingenting jag riktigt bryr mig om. Men jag har tränat på gym i fyra månader, där jag tränade mest styrka, om det har någonting med det att göra... Jag har faktiskt ingen aning! Jag känner samma sak när jag ser personer som ser ut som mig fast de passar mycket bättre i kläderna osv... Konstigt det där med kroppsformer! :)
LIL' BABUSTYLE

Lina - A Film and TV Freak Like Me    •     •   http://afreaklikeme.blogg.se/

SV: Det är nog så vi kvinnor fungerar. Att man tycker att alla andra ser bättre ut i kläderna än vad man själv gör. Du ser iallafall inte överviktig ut på bilderna utan bara kurvig vilket är mitt mål, men jag tycks inte komma dit.

Jag har en övervikt på 8-10 kg när det kommer till min kroppslängd. Jag är kort, 156 så därför ser jag nog lite kompaktare ut. Höfterna mina är dock lite för smala om man jämför med axlarna och brösten stor (vilket jag hatar). Jag försöker att inte tänka så mycket på det heller, men det är så tradigt när man prövar kläder. De sitter så fint på alla medan man själv aldrig blir nöjd..

Svar: Känner igen mig jättemycket i det du skriver... Jag har också så, att jag ser andra i fina kläder men när jag själv prövar så passar jag inte alls i det. Jag har väldigt breda höfter, stora lår, breda axlar och stora bröst. Många säger att jag inte ser överviktig ut, men som du säger, att jag ser kurvig ut. Själv tycker jag att jag ser överviktig ut, men det är för att jag vet vad jag väger. Jag är ungefär lika överviktig som du är, så det känns lite konstigt att vi inte ser likadana ut (med tanke på din fråga från början alltså). Men hoppas du når ditt mål!
LIL' BABUSTYLE

Freja Malik    •     •   http://stylebyfreja.blogg.se

Vilket fint linne, ser bra ut på dig! Ha en bra kväll:)

Svar: Tack så mycket! :)
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?