Strandhäng och konstiga händelser

Idag har jag legat på stranden med Iggy i några timmar. Hoppas jag har fått lite färg i alla fall, och skönt var det! Älskar det här vädret! Försökte mobilblogga men det gick inte, appen krånglade som vanligt. Just det, det hände en konstig sak också när jag var på väg hem. Efter att jag hade gått av bussen så sprang en kille efter mig och berättade att han tycke att jag var jättesöt och såg väldigt bra ut. Sedan frågade han mig om han fick bjuda mig på en drink någon gång. Det här har aldrig hänt mig förut, så det var lite skrämmande. Är fortfarande i chock, haha...
 
Nu ska jag ta och vila en stund och titta på några avsnitt av Pretty Little Liars. Jag tror faktiskt jag stannar här resten av kvällen. Eller så drar jag ner och kollar läget i stan. Vi får se. Rätt okej måndag ändå! 


Tess    •     •   http://theresekostresa.blogg.se

Åh, vilken trevlig dag, speciellt komplimangen :P

Svar: Haha, håller med! ;)
LIL' BABUSTYLE

linah brown    •     •   http://broownskin.blogg.se/

fin du var i blondt:)

Svar: Tack! :)
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?