Bra start på dagen

Okej, jag vet att uppdateringen inte är den bästa, men det förstår ni redan. Tänker inte be om ursäkt för det heller, skulle tro att ni själva inte spenderar hela dagarna framför min blogg ändå. Men uppdateringen kommer bli bättre i slutet av veckan då Pontus har åkt hem. Som ni vet så lägger jag all tid på honom när vi är eftersom vi inte ses så ofta. 
 
Tänkte skriva god morgon men sen såg jag hur mycket klockan är så jag struntar i den frasen. Hur som helst, igår stod vi på loppis och sålde lite saker. Inte så bra väder och inte så mycket folk, men lite pengar blev det i alla fall. Ska testa igen i helgen om vädret tillåter. Förutom det så blev det bara en slapp dag bestående av att spela på mobilen och spela kort som sen avslutades med banana split och en film. 
 
Idag vet jag inte vad som händer faktskt. Vi har varit vakna ett bra tag, men har hittills bara legat kvar i sängen och fördrivit tiden genom att spela på mbilerna. Kul liv. Vi ska väl strax göra i ordning lite frukost och titta på ett avsnitt Pokémon. Bra start på dagen! Vi äälskar Pokémon! 
 
Det är något knas med blogg.se så jag kan inte svara på några kommentarer alls. Men jag har inte glömt bort er. Jag svarar på dem så fort jag får tid och blogg.se vill samarbeta med mig.


Elin    •     •   http://www.eliinswn.blogg.se

Sv: Okej :) Allt bra med dig? :)

Svar: Allt är bara bra här :)
LIL' BABUSTYLE

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥    •     •   http://evahle.se

Vilken fin bild. :)

Svar: Tack :)
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?