Det blir vad man gör det till

God morgon! Jag har precis fått i mig lite frukost och ska strax börja göra mig i ordning. Idag ska jag först till sjukgymnasten, sen ska jag jobba lite med projektarbetet & ikväll ska jag träna hade jag tänkt. Träningen igår gick inte så bra, huvudvärken sa ifrån riktigt ordentligt efter bara en kort stund. Så vi får se om jag sticker till gymmet ikväll eller om jag kör olika övningar och zumba hemma. Träna ska jag i alla fall!
 
Jag ber om ursäkt för den tråkiga uppdateringen på den senaste tiden. Jag har tröttnat otroligt på den här gratisdesignen så jag orkar inte hålla igång, men så fort min nya design ligger uppe så ska jag komma igång med den riktiga uppdateringen - mer foto och mindre vardag! Detta är ju trots allt en fotoblogg till största delen.
__________________________________________________________________________________________________________________________

Du glömmer väl inte delta i tävlingen där du får välja en valfri vara från Evas Underkläder? Den avslutas på söndag, så snabba på om du vill ha chansen! [länk]


Följ vår resa från tankar till färdigt hus    •     •   http://motdromhuset.blogg.se/

Åh, zumba är så himla roligt :D

Svar: Ja, verkligen! :D
LIL' BABUSTYLE

LORISSA LOVEBOMB    •     •   http://lorissalovebomb.se

Hoppas att det går bra hos sjukgymnasten idag :)

sv: Ja, det är verkligen jättejobbigt. Men jag har nog viss kontroll över det nu, men det tar fortfarande lång tid av mig varje dag.

Svar: Det gick bra! :)
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?