Lämnat in mina ansökningar till att studera på universitet

Nu har jag precis skickat iväg min anmälan om att plugga på universitet i höst! Hoppas jag kommer in på någon av kurserna i Uppsala! Har sökt 19 kurser och de flesta har någonting med psykologi att göra, eftersom mitt intresse för psykologi har blivit väldigt stort. Fotografi är fortfarande mitt allra största intresse, men till sommaren är jag redan utbildad fotograf, så jag kommer att ha småjobb inom foto även om jag går ett annat program på universitetet. Finns så mycket mer att lära inom psykologi än inom foto för min del, men självklart kommer jag inte ge upp drömmen om att jobba som fotograf utomlands! Psykologi är en hobby och jag ser fram emot att lära mig mer än vad jag vet nu efter två kurser, psykologi A och psykologi B. Har också sökt webbdesignutbildning, fotografiutbildning och journalistik. 


Sandra - Med en fästman på Kumla    •     •   http://www.aslundsandra.blogg.se

Lycka till! :D ska också sätta mig och fixa det sista med ansökningarna någon dag.

sv; tack <3

Svar: Tack så mycket!
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?