Life always offers you a second chanse. It's called tomorrow.

Förlåt för nedstämda och usla inlägg den senaste tiden. Ni måste förstå att det händer en hel del i mitt liv just nu och det är extremt mycket med skolan. Det är tankar och känslor jag inte kan rå för, humörsvängningar från minut till minut & så ligger jag efter i alla ämnen i skolan. Ska jag ha mina betyg måste jag ta tag i det här nu och tyvärr får bloggen lida en del. Så fort jag är på fötter igen så kommer inläggen vara precis som förut - mer foto och mindre vardag! Det ska komma upp en ny och fräsh design inom kort också. Håll ut!
 
Har precis tagit ett långt varmt bad & nu ska jag krypa ner under täcket med en Red Bull sugarfree och lite popcorn. Ska nog titta på någon film och komma bort från verkligheten en stund. Nya tag i morgon! 
 
Glöm inte delta i tävlingen där du får välja en valfri vara från Evas Underkläder! [länk]


Evah - En av Karlstads största bloggar    •     •   http://Evaaaahs.se

Ibland måste man låta bloggen bli lidande för att hinna med livet.

Svar: Ja...
LIL' BABUSTYLE

Din Älskling    •     •   http://nattstad.se/fredhage

Jag älskar dig Therese, oavsett vad som händer! Jag vill aldrig förlora dig och jag kommer gå vid din sida, hand i hand med dig så länge du inte släpper taget. Du är mitt allt, lämna mig aldrig!<3

Svar: <3
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?