Jag gör just nu gratis headers!

Jag har nu bestämt mig för att börja göra header åt de som vill. Jag är inget proffs på det här, men kan en del. Jag gör alla headers i GIMP. Fram tills jag har blivit bättre på det här så kommer det alltså vara gratis.
 
Vill Du ha en gratis header?
Mejla mig ([email protected]) och berätta att du vill ha en gratis header.
Berätta hur du vill ha den: Bakgrundsfärg? Text? Typsnitt? Bifoga bilder om du ska ha det i din header. OBS! Glöm inte skriva hur stor headern ska vara (t.ex. 1000x400px)
Beskriv så bra du kan! Ju bättre du förklarar hur du vill ha det, desto lättare är det för mig att försöka göra precis som du vill ha den! 
• Tänk på att jag gör det här på min fritid och att jag har annat vid sidan om så låt det ta den tid det tar och tjata inte! 
 
Innan du mejlar mig:
• Jag kommer att skriva mitt namn någonstans i headern (dock inte allt för synlig)
• Du får inte säga att det är du som har gjort den!
• Jag vill gärna ha en länk i din blogg (i ett inlägg) i utbyte mot att jag gör din header!
Jag gör endast till Nattstad och blogg.se/webblogg.se.
• Du får inte sälja/lotta/ge vidare den!


Erica    •     •   http://faithhopelove.blogg.se

Vad kul! :-) Jag brukar oftast göra mina headers själv. Är inget proffs men det brukar bli helt okej åtminstone. Nu har jag tänkt länge att jag vill göra om den jag har eller byta ut den helt, fast vet inte riktigt hur och känner ingen inspiration eller lust att sitta och hålla på med det. Ska fundera lite på hur jag vill ha den så kanske jag mailar dig sen... ;-)

Svar: Bara att mejla om du vill ha hjälp! Jag gör det gärna, och gratis såklart! :)
LIL' BABUSTYLE

rebecca    •     •   http://beccaerikssonn.blogg.se

jag är nöjd! shortsen fanns inte att köpa i butik förr, utan bara beställa, och det orkade jag inte.xd det jag hoppas på att ska funka bäst är medlet..

Svar: Haha, okej! Hoppas det funkar i alla fall!
LIL' BABUSTYLE

Carolina Thoor    •     •   http://knaset.blogg.se/

Tack detsamma! :)

Svar: :)
LIL' BABUSTYLE

✰BLONDINA✰    •     •   http://fames.se/blondina

Grym blogg :) Gör du fortfarande gratis headers?

Svar: Tack! Just nu gör jag inga headers alls. Jag gjorde, men jag tog mig an för många beställningar och så helt plötsligt så hade jag inte ens tid för att göra en header. Så jag har liksom inte tid att fixa någon snygg header. Jag kan göra undantag ifall det är så att headern är riktigt enkel, t.ex. en bild och text, alltså att det går fort att göra den och inte är massa småsaker som jag måste lägga ner mycket tid på. Jag har för mig att du skickade ett mejl till mig som jag svarade på, men jag har inte sett att jag har fått något svar...? Det kanske råkade försvinna när jag gick igenom alla mejl. Ber om ursäkt för det i så fall.
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?