Don't start your day with the broken pieces of yesterday. Every day is a fresh start. Each day is a new beginning. Every morning we wake up is the first day of our new life

God morgon! Känner mig en aning bättre idag faktiskt, ibland behöver man de där dagarna och kvällarna då man känner sig ledsen och nere, för att dagen efter ha ny energi. Varje dag är en ny möjlighet. Ska strax ta på mig träningskläderna och sticka ut på en promenad med Bebis, men först ska jag ringa arbetsförmedlingen. 
 
HJÄLP! Jag behöver eran hjälp nu! Jag har stött på ett problem med Microsoft Office 2010 och det står någonting om produktnyckel. Någon som känner på sig att den kan hjälpa mig? Belönas med en länk!


Hanna    •     •   http://hannizons.blogg.se

Tack! :) svart är det nya svarta lixååm ;)

Svar: Haha.
LIL' BABUSTYLE

Elisabet    •     •   http://elisabetolinder.se/

SV: Ja absolut. Allt brra?
fin bild

Svar: Funkar.
LIL' BABUSTYLE

Anna    •     •   http://www.accessoeramera.nu

Det är märkligt om det har dykt upp helt plötsligt. Har du en riktig licens? Det är ju licensnumret den är ute efter. Fanns ju med när du köpte programmet.

Svar: Saken är den att jag har inte köpt programmet vad jag vet. Jag laddade ner det, men köpte det inte. Antar att det var gratis. Och jag har inget nummer, ingen produktnyckel. Det finns ett nummer under datorn, men den funkar inte... och jag vet inte vart jag laddade ner det ifrån. Har haft det i 1 1/2 år och det har aldrig varit några problem förut...
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?