I can't stand the rain, it's hitting my window pane a little too much

The pressure's building up, I feel like giving up.
How in the fuck am I gonna get back when everything has changed?
It will never be the same. I've never been the kinda person that would complain.
But it's so crazy 'cause it's no different, every day is just the same.

Head Spinning feeling like its gonna explode, and I just wanna know
If anyone out there is feeling me? I'm losing my mind and I can't believe I let this shit get the best of me.
Cause I can't stand the rain, it's hitting my window pane a little too much.

Look in the mirror, my reflection looks different now.
Why do I feel this way? Should I be happy or should I just ignore?
It's all over but I can't escape the rain.



Eivor    •     •   http://ullsga.bloggo.nu

Hur konstigt det än kan låta så kommer du att vänja dig och tänker inte på det. Det blir du helt enkelt, det kommer höra till. Jag går med ständig värk i hela kroppen sedan 23 år och svårt att sitta men tänker inte på det. Det är ju jag. Vi är vanemänniskor.

Jag hoppas du får uppleva den känslan också. Jag kan gå så långt så jag kan säga att du kommer göra det.

Tack ska du ha, jag har anmält mig där redan.

Kram

Svar: Jag borde redan ha vant mig vid det här laget, jag borde kunna hantera det nu. Jag brukar säga att "jag är van" och det är sant, det är jag. Men det betyder inte att det gör mindre ont för det. Det finns så många stunder jag skulle vilja tänka på annat, eller inte tänka alls. Men det går inte. Smärta är det första man tänker på. Min mamma har också ständig värk i kroppen sen jag var 7 år ungefär, hon har fibromyalgi, och hon är van. Men det gör fortfarande lika ont. Man vänjer sig vid känslan, men svårare att vänja sig vid smärtan. Men jag hoppas att du har rätt.
LIL' BABUSTYLE

linah    •     •   http://linaheve.forme.se

AAAAAKON<333

Svar: Alltid Akon! <3
LIL' BABUSTYLE

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]    •     •   http://pinkpiercings.se/

svar: Åh men tack! :*

Ja men pappa märkte nåt då och då, men inte fan gjorde han nåt. Mamma märkte att nåt va galet och försökte få mig att berätta tillslut, men jag vågade inte och hon kunde inte göra nåt :/

Min mamma ville göra något, men hon kunde ju inte direkt gå till pappa hela tiden och säga vad jag sa till henne, det skulle ju komma från mig. Hon stod maktlös och såg på vad som hände med hennes enda barn, det hon kunde göra va att lyssna på mig, trösta mig och finnas där för mig, som hon gör än idag. Men mamma varnade pappa i flera år att jag skulle få nog tillslut, och det fick jag ju. Min pappa va inte nöjd om jag fick G i skolan, och skolan är fan så mkt viktigare än sport!

Ja jag är så lättad, men dom har ju sett vad som har hänt, pappa har väl inte velat se det, jag har nog döljt det för pappa för att jag va rädd. Men jag va inte rädd för mamma eller släkten på hennes sida. Ja jag hoppas verkligen det, jag orkar inte med allt längre jag vill bara släppa det och gå vidare med livet.

Svar: Det är hemskt när man är i den situationen. När man vill berätta, men vågar inte. När man vet att en annan vet och vill hjälpa, men den kan inte.. Det är hemskt att man ens ska behöva gå igenom det här. Man tycker ju att ens föräldrar är de personer som ska bry sig mest..
LIL' BABUSTYLE

Josefine    •     •   http://joseffinedjur.blogg.se

Fin bild! :)

Svar: Tack!
LIL' BABUSTYLE

Longevity - en blogg om hälsa    •     •   http://madelein.se/

Tack tack! Hoppas din söndag blir bra!

Svar: Det hoppades jag med...
LIL' BABUSTYLE

Anonym    •     •  

Fin text!

Svar: Yes, det är från en av Akons texter. Många av hans texter passar in på mitt liv perfekt. Nästan som om det var jag som skrev dem..
LIL' BABUSTYLE

Linda [fotoblogg]    •     •   http://lindassphoto.blogg.se/

Fin text!

Svar: Yes, det är från en av Akons texter. Många av hans texter passar in på mitt liv perfekt. Nästan som om det var jag som skrev dem..
LIL' BABUSTYLE

Hanna    •     •   http://nattstad.se/hannypandy

Fina du :)
Sv: Den enkla förklaringen är väl att man syr de :P

Svar: Tack! Haha, jo.. bra svar. ;)
LIL' BABUSTYLE

KassandraPalma    •     •   http://kasssandra.blogg.se

så fin text!

Svar: Yes, det är från en av Akons texter. Många av hans texter passar in på mitt liv perfekt. Nästan som om det var jag som skrev dem..
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?