-



♀ THE REVOLT ♀    •     •   http://TheRevolt.blogg.se

Saaant! tyvärr :/ Inte allt man vill ha är bra för en >.< Ibland förtjänar man bättre

svar: hahaha Babu menade jag :0 men asså min surface brukar ändra det jag skriver som en telefon brukar göra x) asså rätta fel. Va drf det kom baby, men skrev babu först x'D

Svar: Hahaha, okej xD
LIL' BABUSTYLE

Julia    •     •   http://mividadejulia.blogg.se

sv: Det kan jag absolut göra!

Vad härligt att höra att det är bra! Det är bara bra med mig med :) Händer det något kul i helgen då?

Svar: Jag har ingenting planerat, blir nog en väldigt lugn helg med serietittande bara.
LIL' BABUSTYLE

kajsa-stina    •     •   http://www.anorexinojag.blogg.se

sv: Det är så hemskt med cancer. Jävla sjukdom vad den ska förstöra. Jag förstår att du måste ha blivit helt förkrossad när du var tvungen att ta beslutet att avliva henne. Men som du säger så gjorde du det som var bäst för henne. Om du inte hade tagit det beslutet så hade hon lidit ännu mer. Fick hon en spruta då eller? För då somnar hon ju bara in. Det är så ledsamt när sånt här händer. Men det är livets gång tyvärr. Usch :(

Jaha okej! Bloggken har jag hört talas om men jag har inte fattat vad det har varit för nåt haha. Hur skaffar man det? Tänkte om jag kunde skaffa det också :)
Det tycker jag låter som en jättebra idé det du beskriver att du delar med dig av dina inlägg på facebook. Jag vill själv göra det så ska nog göra det. Tycker också det är lätt att skriva av sig på bloggen och så kan andra gå in och läsa så man slipper förklara så mycket face to face liksom. För då kan ju dom känna sig obekväma också, så då kan det ju underlätta för dom att bara gå in och läsa vad man skriver liksom.

Jag tycker faktiskt inte heller att Idol är särskilt bra i år. Jag är fan besviken haha. Förra året var jag jättenöjd och tyckte att alla var bra som var i fredagsfinalerna. Men i år.. Nä usch! Men det kanske blir bättre med tiden nu när fredagsfinalerna börjar snart :)
Haha nej men visst jag har inte sett The Mentalist. Katastrof! Ska kolla in den länken med en gång och läsa om det :) Kommer garanterat bli en serie som jag kommer att följa haha :)

Svar: Jag vet inte hur hon avlivades, men jag tror det var med spruta så hon fick somna in. Jag vet inte ens om eller vart hon är begravd. Men jag har en bild på henne och en bild på mig och henne ovanför sängen.
Blogkeen är som bloglovin, fast jag tycker blogkeen är bättre. Man följer bloggar där, och det är lite lättare att hålla koll på de bloggar man följer. Det är bara att registrera sig och sin blogg där, sen kan man koppla det till Facebook om man vill.

Tycker verkligen du ska kika in The Mentalist! Helt klart en av de bästa serierna någonsin!
LIL' BABUSTYLE

Kimmey ~ Kung varje dag    •     •   http://bimbolie.blogg.se

Så sant! :)

Svar: Yes!
LIL' BABUSTYLE

Linn    •     •   http://sarahlinnsliv.blogg.se/

så sant:/

Svar: Ja..
LIL' BABUSTYLE

Malin    •     •   http://frozenvanilla.blogg.se/

Så sant citat! :)

Svar: Ja ..
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?