Ett litet steg i rätt riktning

Idag samlade jag mod till att ringa neurologmottagningen. Jag bestämde mig för att ta tag i allt som har med min huvudvärk att göra. Sist jag gjorde det gick det inte särskilt bra, så nu gör jag ett nytt försök. Jag berättade att jag ville ha en ny läkare. Det visade sig att min läkare gillar mig ungefär lika mycket som jag gillar honom för jag har tydligen redan en ny läkare. Han ville inte ha mig som patient. Win-win.  Dock fick jag veta att jag inte har tid hos läkaren förrän i september. SEPTEMBER!?!? Hur ska jag överleva tills dess!? Knappt så jag har klarat mig de sista månaderna och nu ska jag vänta i flera månader till? Jag bad om att få en telefontid med min nya läkare i alla fall, så jag förhoppningsvis kan få nya mediciner eftersom inte mina hjälper alls. Vi får väl se om han hör av sig...
 
Jag har en hel del kommentarer att svara på också. Jag har inte orkat vara vid datorn de senaste dagarna, därav har det ekat tomt här inne. Men jag ville bara säga att jag inte har glömt bort er!


Alice    •     •   http://lallizzlife.blogg.se

Vad modigt av dig att höra av dig, jättebra! :) Hoppas att du kan få en tidigare tid och att du trivs med din nya läkare!

Svar: Tack, det hoppas jag med!
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?