Ofrivillig bloggpaus

Mitt internet har lagt av helt och jag vet inte när jag får nytt. Det blir bloggpaus tills vidare. Jag kan ju mobilblogg, men inläggen blir bara tråkiga och det blir i princip inga bilder. Och så vill jag inte ha min blogg. Jag vill kunna lägga ner tid på mina inlägg och kunna svara på kommentarer, vilket jag inte kan nu. 
 
Vi får se när jag får tillbaka mitt internet. Tills dess är det en ofrivillig bloggpaus. Ta hand om er. C'yaaa!

_________________________________________________________________________________________________________
 
 
UPDATE: Jag kommer att koppla mitt mobila internet till datorn, så jag kan göra lite inlägg. Men internet är väldigt segt och jag kommer inte att kunna svara på alla kommentarer, utan jag svarar lite då och då. Jag har ringt och bett om nytt internet, så förhoppningsvis får jag det nästa vecka.
 
Jag har planerat ett inlägg där jag berättar om vad vi gör på hunddagiset och hur en vanlig dag ser ut, men jag vet inte riktigt när det kommer upp. Håll utkik! Tack för ert tålamod.


linah    •     •   http://nouw.com/linahs

be back soon<3

Svar: I will! :)
LIL' BABUSTYLE

Linn    •     •   http://nouw.com/livetsomlinn

hoppas ditt internet börjar funka snart igen! ha de bra sålänge <3

Svar: Det hoppas jag med!
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?