I'll admit it

"I'll admit it. I'll admit that at one point or another I've allowed my illness to control my emotions and my life. It's grabbed ahold of me in ways I never imagined were possible. I've been ravaged by jealousy and I've so envied those who live without pain everyday, chronic pain. I have let bitterness enslave my heart and turn it to stone. I'll be the very first person to tell you, without a doubt that I'm not perfect, if anything I'm flawed beyond repair, mangled bruised, beaten, and so very defeated.
 
But I'm still learning, I'm still getting to know this illness.
I'll be the first to fall, but I'll also be the first to get back up."


Viktoria Eriksson    •     •   http://vickons.blogg.se

Så bra skrivet! Kämpa på!! <3 kram finis

Svar: Det är tyvärr inte jag som skrivit den (tror jag?) men jag vet inte vart jag hittade den (var längesen, hade den nerskriven i en bok). Så jag kunde inte ange källa... Men texten stämmer bra överens med mitt liv.
Tack!
LIL' BABUSTYLE

LIENE    •     •   http://liene.blogg.se

sv: Ja, gillar dem så mycket :D

Starka ord! Gillar det du skrev :)

Svar: Det är tyvärr inte jag som skrivit den (tror jag?) men jag vet inte vart jag hittade den (var längesen, hade den nerskriven i en bok). Så jag kunde inte ange källa... Men texten stämmer bra överens med mitt liv.
LIL' BABUSTYLE

Elin Björk    •     •   http://uturanorexin.blogg.se/

Tufft skrivet. Förstår precis din känsla som du beskriver här. Känner igen mig så väl i hur det känns att leva med smärta. Det tär på en att att ha ont och aldrig få vila från det.

Haha ja. Nu är allt över med resande för ett tag. Elva dagar är rätt tufft för mig. Många skulle sänert klara det bättre men jag har kämpat och från mina mått mätt sätt så har jag klarat det bra ändå.

Oj. Jeans är ju annars det plagg man lättast kan matcha med andra kläder. (Latheten som talar^^). Vad har du upptill då?
Kramar

Svar: Det är tyvärr inte jag som skrivit den (tror jag?) men jag vet inte vart jag hittade den (var längesen, hade den nerskriven i en bok). Så jag kunde inte ange källa... Men texten stämmer bra överens med mitt liv.
Haha, ja, men jag trivdes inte så bra i jeans. Gör det inte nu heller riktigt, men kan ha på mig det ibland. Upptill till mjukis hade jag linne och stor tröja. Sjukt bekvämt!
LIL' BABUSTYLE

Elin    •     •   http://www.uturanorexin.blogg.se

Tack. Blir så glad när någon ser det, att jag försöker och kämpar. Många tycker att jag bara överdriver och borde "rycka upp mig"/"skärpa mig". Hatar att höra det.
på!

Förstår ändå vad du menar, att den passar på ditt liv säger mycket om hur du har det och hur du mår. Känner som sagt igen mig. Smärtan som är där, som man låter överskugga allt...

Det är lite ovanligt ändå att man inte använder jeans :P sen är jag böjd att hålla med om att det finns mer kreativt än vanliga jeans. :P
kramar

Svar: Det där får jag ofta höra också, att jag bara överdriver fast jag kämpar allt jag kan. Det är verkligen hemskt att höra det när ingen ser att man faktiskt försöker...
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?