New in - en snygg topp

Förra veckan fifick jag hem ett paket med denna fina topp inuti. Även denna gången är det från www.gomdajuveler.se! Denna topp är unik i sitt slag och den har en fin sommarfärg och ett snyggt mönster med pärlor i. Man kan ha den som både linne och klänning, men jag föredrar att ha den som linne. Riktigt bekväm är den och har ett tyg som gör att den inte är för varm och inte för kall. Perfekt tyg med andra ord!
 
Tidigare har jag fått hem en fin klänning och ett riktigt snyggt linne! Jag bara älskar Gömda Juveler, så otroligt fina kläder och helt unika i sitt slag! Tycker du om att shoppa snygga kläder till bra priser? Tveka inte att kika in på deras hemsida, det finns till alla. De har riktigt fina kläder, snygga bikinis, läckra väskor bland annat. Jag är otroligt glad att jag hittade till den sidan, det är helt klart min favoritsida när det gäller shopping! Klicka här för att komma till hemsidan. De har en riktigt stor rea just nu också! 
 
PÅMINNELSE: Nu får ni 35% rabatt på erat köp om ni handlar för minst 800kr och anger koden SOMMARTHERESE i rabattkodsfältet i kassan! Gäller t.o.m 31 juli, så skynda er in och spara några slantar medan ni shoppar! :)
 
 
Andra kläder från Gömda Juveler: (Tryck på bilderna för att komma till inläggen)


Anonym    •     •  

Du är jättevacker i det älskling <3

Svar: <3
LIL' BABUSTYLE










Kom ihåg mig?